Inlägg från: SmåBustroll |Visa alla inlägg
  • SmåBustroll

Plus igen efter mf/ma

Fick höra ett fint galopperande hjärta idag!! Så skönt!

• SmåBustroll

Tack

Lisa, får du antibiotika nu då? Hoppas det!

• SmåBustroll

Min äldsta läser " jag vill också ha ett syskon" av Astrid Lindgren. Den är söt har inte berättat så mkt för han ännu, tänkte vänta till magen syns och efter rul.

Så skönt att du fick medicin Lisa. Då blir det snart bra skall du se

Kul med sparkar! Med lillebror kände jag fladder redan runt vecka 13, tydligt runt vecka 16., storebror var nog efter rul. Blir spännande att se hur det blir denna gång. Moderkaksn fram med storebror och bak med lillebror.

• SmåBustroll

Och lite om mig Har en treåring och en ettåring. Hängde här en del våren/sommaren -10, innan lillebror behagade fastna. Ett mf, och för övrigt haft svårt att bli gravid (inte sammarbetsvillig ägglossning)

Nu spontangravid, utan hjälp av tabletter, tjoho! 13 hela veckor i fredags. Har sett pyret i vecka 8 och hörde det i tisdags hos BM.  

• SmåBustroll

Åh så spännande med RUL snart för er Oddetta och KMW. Tror jag bör få mitt i slutet av augusti. Väntar på att få kallelsen på posten. Vi kommer antagligen titta efter vad det blir. Jag är ju så nyfiken!!! Två små killar sen innan och har faktiskt inte någon speciell önskan. Tjej vore ju kul, när man har bara killar. Men en liten kille till vore trevligt det också... Ja alltså, vilket som blir lika trevligt för vår del egentligen. Men förstår helt klart att man kan önska sig det ena eller andra. Jag kan helt enkelt bara inte bestämma mig för vad jag önskar mig

• SmåBustroll

Grattis Odd. Så underbart för er med en liten flicka!!

• SmåBustroll

Grattis till lyckat RUL KMW. Har fått tid till mitt nu också. 27 augusti blir det. Kommer vara 19+ då... Hm. Får alltid så sent här tycker jag. Mellan vacka 17-20 skall det vara står det i infomationsbrevet, och så får jag alltid i slutet av den perioden. Ja ja. Gör ju säkert inget, men jag vill ju har RUL snaaaaaart

• SmåBustroll
    Cat79 skrev 2012-07-20 12:44:32 följande:
    KMW: Underbart! Halva tiden för dig och jag ligger ca 10 v efter dig..... Njut nu. Stor kram Småbustroll: kul att du fått tid för RUL. Hellre att du är lite längre än kortare. Med Lovis var jag bara 16 fulla v? Fick komma tillbaka efter 2 v då man ej kunde se allt. Kändes sådär...

Det är sant, antagligen så de resonerar när de sätter upp tiden också
  • SmåBustroll

Cat. Härligt med KUBB-tid och så bra med samma läkare  som känner er och er historia.

Saftmedbull. OJ. Hoppas ni alla, under omständigheterna, mår bra!!  

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma