Plus igen efter mf/ma
2 barnsmamma - jag har inboxat dig..
Färnevik, de har ingen "mirakelkur" de kan bjuda på så att du får lite extra krafter o känner dig piggare??
2 barnsmamma - jag har inboxat dig..
Färnevik, de har ingen "mirakelkur" de kan bjuda på så att du får lite extra krafter o känner dig piggare??
Småland - härligt, nu blir det bebis! :)
Lycka till pinklove, håller tummarna för att det snart är bebis för dig!
Sofy, hur gick det med huset?
Okej, tråkigt, men man vill inte lägga alla sina pengar på boendet, vill ju kunna leva med! Mår du bättre nu förresten? Ta hand om dig vännen, kram :)
Nä det är nog klokt att kika runt lite, så får man lite känsla för vad man vill ha o vad man kan då för pengarna. Vi va inte på såå många visningar, men köpte första huset vi la bud på, men det var också det första som kändes rätt! O vi trivs, har snart bott här i tre år. Köpte förresten huset när vi va i Thailand... Lite krångligare då ;)
Kan du få ngn hjälp så du mår lite bättre? Tänker på dig, du kämpar så!!
Ja jag hoppas verkligen på lite resultat nu! Lite konstigt bara, jag har tagit upp mina mellanblödningar o min sena äl, lutealfas mellan 10-12 dagar, med båda mina läkare innan, men då var det sååå normalt så. Nu helt plötsligt kan det va ett problem! Snart har det ju gått ett år sen senaste mf.. :( men skönt att bli lyssnad på o få hjälp! Mår illa bara ( bra för viktnedgången haha!) men önskar att det hade berott på graviditet istället!
Stor kram till dig, hoppas du snart mår bättre!
Sugar, lycka till i morgon, det kommer att gå jättebra!! Håller tummarna stenhårt ( kommer inte bli mkt skrivet på jobbet i morgonî?) o dessutom ska du stanna i plustråden, ni är ju inte välkomna tillbaka till väntar på plus- tråden ju! ;)
Mabaja, hur har det gått med söta Wilda? Hoppas hon är bättre!
Ngn som hört från ODD hur det är med Vidar?
Säger också som ni andra, HAPPINESS var är du??
Ngn som vet hur det går för Småland o färnevik? Ska bli spännande att se vem som kommer först!
Usch låter riktigt jobbigt, stackarna!! Hoppas han snart är bättre! Du får hälsa från oss på fl
Glömde- skönt att Wilda är frisk, kunde de ge ngn förklaring till det som hände? Feber?
Grattis Sugar, underbart att höra, vilken sötnos!!
Stort GRATTIS Färnevik!! Bra jobbat! Måste säga att jag håller med Maria, Tilde har verkligen hållt oss på spänn! :) nu väntar vi bara på Småland :)