• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Bjornis
    Odd: GRATTIS! Wow, vilken bjässe och vilket jobb att få ut en stålmannenkille! Supersöt!
  • rontgensyrran

Tack. *stolt mamma*Skrattande

Låter härligt att det funkar så bra med amningen och Lovis ökar i vikt och längd! Tyvärr var det nog min maginfluensa som strulade till det och gjorde att min mjölk sinade :(

• 3 barns mamma84
    Odd:
    Jösses kvinna hahaha hade du super mat via navelsträngen till Lillebror stort mega jävla grattis fy vad vad härligt.
    Åh vad jag gråter av lycka nu !!
    Han är ju JÄVLA söööööööt !!!! HjärtaHjärta
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    rontgensyrran skrev 2011-01-21 13:22:32 följande:

Charm trollet då hihi så söt !!
    Ser ut som en dockaHjärta
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • acure

Odd: stort stort grattis!!! Ingen liten grabb inte, nästan så man tror att de räknat fel på bf, haha. Vad du är duktig, skönt att allt gått bra, om än långsamt. Ser fram emot en fullständig förlossningsberättelse sen! Otroligt söt lillebror, nu längtar jag verkligen efter min knodd...

• färnik
    Muffe skrev 2011-01-21 13:10:52 följande:
     Det tär ju lite på ekonomin såklart, att nu få ut ca 8000 kr istället för 18000 märks ju lite....
    Man vänjer sig, och lär sig hantera den biten också om man verkligen vill! Det går att minska på många utgifter, och efter ett tag saknar man inte ens de bitarna som man tidigare la en massa pengar på. Vi lever på mindre pengar gemensamt, än du får ut själv. Oskyldig Och det går ingen nöd på oss, vi klarar oss bra! (och har både hus (gård), varsin skapligt ny bil samt att jag har häst. Flört)
  • mallanis
    färnik skrev 2011-01-21 12:17:21 följande:
    Nu har du nog blandat ihop det lite, Happi har en Sofia i magen, Odd med all sannolikhet en liten pojk! =)
    Ganska mycket ;) Sorry Odd, Stora lillebror, Happi och Sofia ;)

iaf STORT grattis Odd till din fina pojke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tredje gången gillt!?
  • Happiness

Baby{#emotions_dlg.flower}Hjärta GRATTIS ODD TILL DIN STORA FINA SONHjärta{#emotions_dlg.flower}Baby

Så skönt att höra att allt gått bra. Längtar efter att få läsa din berättelse . Stort GRATTIS till din lilla familj. Du har varit så jätte duktig!

**********KRAMAR OM HELA LILLA FAMILJEN**************

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma