• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Odetta
    fröken SJ skrev 2011-01-22 21:27:57 följande:
    Hej och hå härinne!

Onsdag den 19/1 (på beräknat datum) föddes vår aldeles underbara guldklimp AlmaHjärta.
    Med blygsamma 4095 g och 52 cm.

Förlossningen gick snabbt och bra överlag, det var fullt på alla förlossninssalar så vi hammnade i ett bb rum och blev förlöst där.Han ej få någon smärtlindring för det gick så fort,men jag sprack ganska präktigt och blev sydd på operation sen. Men säger bara WOW så häftigt det va att föda barn,fy fasiken va jag struttar omkring här hemma och tycker att jag är as duktig...hihi Att även jag har klarat detta! Underbart!

Nu bara njuter vi Solig
    Wooohooooo!!! GRATTIS TILL ALMA OCH EN HÄFTIG UPPLEVELSE!!! Strutta på du vännen, du ÄR duktig!!! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • gemigsinnesro
    fröken SJ skrev 2011-01-22 21:27:57 följande:
    Hej och hå härinne!

Onsdag den 19/1 (på beräknat datum) föddes vår aldeles underbara guldklimp AlmaHjärta.
    Med blygsamma 4095 g och 52 cm.

Förlossningen gick snabbt och bra överlag, det var fullt på alla förlossninssalar så vi hammnade i ett bb rum och blev förlöst där.Han ej få någon smärtlindring för det gick så fort,men jag sprack ganska präktigt och blev sydd på operation sen. Men säger bara WOW så häftigt det va att föda barn,fy fasiken va jag struttar omkring här hemma och tycker att jag är as duktig...hihi Att även jag har klarat detta! Underbart!

Nu bara njuter vi Solig
    Grattis till lilla Alma Skrattande
  • Lallan

Kikar in för att kolla läget och vad är det jag ser Stort grattis Odd Så kul, va glad jag blev och alldeles tårögd Bara ett år sedan som vi var helt förkrossade och nu sitter vi med våra små...eller små och små men ändå Mina föddes ju också i 37+2 och är ungefär som din i storlek nu ca 7 v gamla.

• kajsalisa

Stort grattis FrökenSj. Va härligt!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma