Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

Fina fossingar kan jag nog glömma som har psoriasis under hela fotsulan, kliar som sjutton på nätterna ibland. Ser inget vidare ut.

Gravid v.11+4 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo
    Muffe skrev 2011-04-07 13:42:47 följande:
    det är ju jättejobbigt att raka sig, jag blir jätteanfådd för jag får typ ta i för att orka ner med hyveln till smalbenet
    Jag provade att lyfta upp benet på toastolen för att komma åt men det var ju stört omöjligt magen tog emot hur jag än försökte. Det blev som det blev liksom, glömde lite här och där, men vem bryr sig egentligen. Bikinilinjen var bara att glömma såg ju inte ett smack och var så svullen och var rädd för att råka skära mig där så jag lät det vara.
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-04-07 13:43:04 följande:
    Haha inga problem för mig o raka mig, klippa/måla tånaglar o sånt ;) Sover fortfarande på mage också, underbart! Brukar bada ofta också o då sitter ja i skräddarställning o lutar mig över kanten eftersom datan står på en pall där ;)
    Vilken dröm. Bada, ha ha, ni skulle sett mig tjejer när mitt ex tappade upp ett bad till mig efter att ha pratat med Huddinge förlossning , komma ner i badkaret kan säga att det var inte lätt och komma upp trodde jag aldrig att jag skulle fixa, så jädra trångt. Min kille fick dra och slita mig upp och jag hade fan mer ont efter det badet än vad jag hade innan.
  • telgebo
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-07 14:51:04 följande:
    uj va sömnig jag e idag. bara jäspar å jäspar..

maken skulle köpa en sån angelsound idag på vägen hem sa han. se om de kan stilla min nojja lite iaf. har nojjat mig till feber nu,  hatar min kropp.. att man kan få feber av att tänka för mycket e sjukt...
    Känner mig också seg idag, var uppe för länge igår fastnade framför Kvällsöppet med Ekdal igår som handlade om barnuppfostran.

Hoppas en angelsound kan stilla din oro.

Jag har ett konstant tryck i slidan idag som suttit i sedan igår, vet inte vad det är då jag inte känner igen det. Hoppas det inte är åderbråck mellan benen redan i v.11 men vad kan det annars vara? Det ömmar och känns allmänt obehagligt. Har lämnat meddelande till min BM. Vet inte om det är nåt som ska kollas upp. Det trycker liksom inuti och utåt.
  • telgebo
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-07 15:01:41 följande:
    ja de hoppas jag med. vet som sagt att jag e löjlig å sånt men.  Å med min sjukdom e de inte bra att jag jagar upp mig så jag får feber. de har jag fått stränga orders från spec mvc om ju.. inte utsätta mig för sånt som gör mig sjukare.
    Du är inte på väg att bli sjuk då med tanke på febern och tröttheten
  • telgebo
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-07 15:12:51 följande:
    nä de e mina vanliga symptom, feber ,svullna körtlar, huvudvärk, yrsel, koncentrationssvårigheter å lite svårt att prata för jag tappar ord.
    Usch låter inget vidare och i min öron låter det som du åkt på nån infektion för ont i huvudet och yrsel och feber svullna körtlar låter ju som nån infektion.

Jag är jättetrött och frusen, försökte vila men fryser så så ska dricka nåt varmt och se om jag kanske kan vila nån/några timmar sen.
  • telgebo
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-07 15:13:54 följande:
    förresten jag har ingen aning om vad de e du har. hoppas din bm kan svara på de!
    Jo jag hoppas hon ringer idag för jag undrar också vad det sjutton kan va. Gör ont att bara sitta upp.
  • telgebo

Har ni också storm hos er? Det blåser som bara den här, skönt att man inte behöver ge sig ut.

• telgebo
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-07 15:23:55 följande:
    jo men de e de som jag har.. en kronisk infektion ikroppen som blossar upp vid minsta anstränging så väl fysisk som psykisk.  typ. fast den e klassad som en neurlogisk sjukdom.
    Oj, vad är det för något? Skönt ändå att du vet det, men vila nu och försök slappma av även om jag vet att det kan vara svårt.

Jag har ställt min fråga i en tråd här nu på FL och få se om jag får något svar av någon. Man blir ju lite orolig att känna sånt tryck neråt redan nu, vore en sak i v.30 liksom.

Måste ta och dricka nåt varmt, fryser som bara den.
  • telgebo
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-07 15:26:30 följande:
    japps full ös här med.. å min stackars man cycklar till jobb. 7km
    Åhh fy stackaren. Det är ju full storm, men när det inte blåser så är det jätteskönt ute.

Var bor du? Stockholm?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma