3 barns mamma84 skrev 2011-04-07 23:06:20 följande:
Gumman han blir 4 månader i morgon
Det var sagt 20 april men tyvärr kan vi inte åka den dagen då sambon jobbar kl 7.00 och slutar 14.00 o är hemma 14.30 så att åka sen blir jobbigt för honom.
Så vi åker 21 april vi kommer att äta frukost och sen packar jag redan den 20:e passa på då han jobbar och barnen är hemma då dom har lov som börjar 18-19-20
Så packa packa haha
Såklart vi ska ses

vill se dig och magen åååh musigt.
Näääh katten kommer inte att komma så du får vara lugn med dina Chees Doddelz
Vi tänket faktist bada åxå i sydpoolen med barnen kanske du ville ta och följa med

Ha ha, jag och baddräkt går nog inte ihop nu, vet i fasen om jag ens kommer i den

och jag ser inte vidare gravid ut heller men kanske jag hinner få lite gravidform innan du kommer upp. Ska bli så jävla kul att ses. Vilken dag tänkte du att vi skulle ses då? Jag kommer vara upptagen den 23 april på påskafton, och kanske den 21 april om jag har barnen det vet jag inte än utan får kanske besked om nästa fredag när jag vart på familjerätten på möte.
Safireee skrev 2011-04-08 08:40:25 följande:
Jag är 27 år och fick ca 1:16000 på trisomi 21 och ännu högre för 18 och 13. Så det känns skönt!
Hoppas du också får bra siffror på ditt KUB nästa vecka!
Åhh vilka bra siffror. Högre på det andra? Menar du alltså låg sannolikhet nu?
Jo jag hoppas på låg sannolikhet på tisdag, men jag tror nog min ålder kommer dra ner det. Nervös, 4 dagar kvar nu men helgen kommer nog som alltid gå fort och sedan är det bara måndag kvar och då har jag extra BM koll ppga det onda i snippan, de ville ha in mig för koll och jag blir ju extra oroad nu och jag gillar inte heller vaginala undersökningar och så rädslan att börja blöda efteråt, men det är ju bra att de kollar och så. Sedan ska jag till hälsoenheten så den dagen kommer antagligen gå ganska fort också.