• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Evve81
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-02 12:37:36 följande:
    Hur ska man veta om man är gravid eller inte ?
    När man delammat och jag har typ stoppat nu får ingen mjölk så jag ger ersättning nu.
    Har trott flera ggr att jag skulle fått mensen när det bara ran i trosan men varje gång har det varit massa massa flytningar ..
    Nu har jag trosskydd och trosskyddet är geggig och gul PRECS som jag var gravid med elias sist ..
    Hur ska man kunna känna hur det är när mensen inte kommit ??
    Svårt du får väl isåfall göra ett test för att se.........

Färnevik: Ja vi funderar på om de 2 minsta får dela från början. Men det kommerskilja 2,5 år men de kanswke i alla fall kan sova i samma rum. Ja det problemet har vi ju ett tag på oss att lösa

Vilka fina barn det är här i tråden!
  • kajsalisa

Sötfilur; jag hade absolut åkt. På slutet tyckte jag att det blev lite segt, så en liten mimisemester hade varit mer än välkommet.
    Finns det andra sjukhus i närheten eller är det närmaste två timmar bort?
    Vi åkte till mina föräldrar 3 1/2 timme bort en vecka före bf och det gick finfint...

• Bev
    Odetta skrev 2011-02-02 09:19:40 följande:
    Mina pojkar Hjärta

Vilka fina pojkar du har vännen!
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-02 12:37:36 följande:
    Hur ska man veta om man är gravid eller inte ?
    När man delammat och jag har typ stoppat nu får ingen mjölk så jag ger ersättning nu.
    Har trott flera ggr att jag skulle fått mensen när det bara ran i trosan men varje gång har det varit massa massa flytningar ..
    Nu har jag trosskydd och trosskyddet är geggig och gul PRECS som jag var gravid med elias sist ..
    Hur ska man kunna känna hur det är när mensen inte kommit ??
    ojdå, tror du att du e gravid? de enda du kan göra är att antingen testa nu direkt, eller vänta 2v efter senaste samlaget, så du kan testa dig.  skyddar ni er ingenting alls nu?? har du gått på efterkontroll oså??
    ♥♥Theodor 2007♥♥Dexter 2009♥♥ Vincent 2011♥♥
  • 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2011-02-02 16:53:41 följande:
    ojdå, tror du att du e gravid? de enda du kan göra är att antingen testa nu direkt, eller vänta 2v efter senaste samlaget, så du kan testa dig.  skyddar ni er ingenting alls nu?? har du gått på efterkontroll oså??
    Igen efterkontroll än och ingen piller eller skydd piller här kostar 1000 kr för 1 pak inte månadsvis alls så det är PISS dyrt
    Något annat vill jag inte ha och kondom kan min underliv inte tåla av får svamp då

Senaste sex var hmm 2 dagar sen och senaste sex var ca 4 -5 dagar efter det och senaste sex efter det var ca då elias var hmm 4 veckor ca ca 5 veckor idag är han 9 veckor ...
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • kajsalisa

Odd och Cat; dom är verkligen bedårande era små troll. Sååå fina...

• MCT79

Hjääälp! Kan ingen av er titta över till "andra sidan" Skäms och se om ni har nån lösning på mitt "dilemma"? :(

• kajsalisa

Sorry Cat, hade ett ögonblicks förvirring där...

• Cat79
    kajsalisa skrev 2011-02-02 18:26:39 följande:
    Sorry Cat, hade ett ögonblicks förvirring där...
    Vadå förvirrad? :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma