Plus igen efter mf/ma
Hehe, visst ser den ut lite som en southpark-figur? Stooort huvud, klumpar till ben och armar...
Nu måste jag tänka på refrängen och gå och knyta mig, ska upp tidigt imorgon så ingen sovmorgon.
Gonatt flickor, hörs imorgon.

Har inte sovit så bra inatt, det är alltid så när jag ska iväg på något dagen efter på morgonen, att jag omedvetet oroar mig att inte kunna somna och vara så trött när jag måste gå upp. Har haft det så i flera år.
Är glad idag, tempen gick upp till 37,2 idag, man har ju högre kroppstemp som gravid och jag har ju legat lågt i några dagar nu så nu känns det mycket bättre.
Kommer inte vara lika aktiv idag under morgonen och eftermiddagen. Ska iväg och träna vid 09.30 och får besök vid 15 så ni inte undrar var jag tar vägen.
Snart helg, skönt
säger hej.
Äntligen hemma fryser så bussen hem var inställd och kom aldrig så jag fick stå ute i kylan 30 min extra döhungrig ich frusen, burr men nu är jag hemma.
Känner mig glad idag, men fick ju nästintill panik när jag gick till affären och kände hur det kändes som att det rann nåt mellan benen, vet i sjutton var det var, men inget blod iaf, lättad.
Nu har jag lagt till mig i BF-listan