Plus igen efter mf/ma
Hoppas det är ok att jag väntar med att skriva in mig på BF-listan ni har.
Hoppas det är ok att jag väntar med att skriva in mig på BF-listan ni har.
Det här verkar skita sig, ont i magen (livmodern) tempen går ner och ner precis som den gjorde när jag fick MA. och så dum som jag är så tog jag ett negativt ÄL-test idag nyss. Tänkte att jag har ju 2 st kvar och jag behöver ju inte dom förhoppningsvis och har läst och hört att dom visar starkt positivt vid graviditet så jag tog ett och den visar bara ett svagt teststreck och ett strakt kontrollstreck så nu är jag skitnervös.
Jag ska köpa ett digitalt CB på fredag och testa då och är så orolig att det kommer stå inte gravid på det. Det känns som det går utför, att det inte blir någon bebis och att jag kommer få MA eller MF. Jag kände mig lite positivare igår och så kommer detta. Fan kan inte tiden bara hoppa fram till april maj eller nåt så man liksom vet om det blir nåt eller inte.
Vad hade ni för flytningar ibörjan av graviditeten?
Ingen här som testade med ÄL test vid graviditet?
JIPPIE!
Vi har sett vår BEBIS!!!!
Den hade huvud, kropp, armar och ben, och den rörde sig till och med lite. Hjärtat slog så fantastiskt fint och starkt och läkaren sade att det såg jättebra ut! Den var 1,7 cm lång nu vilket var helt perfekt för 8+2!
Jag och sambon satt där med varsitt fånigt leende..
![]()