Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

Hoppas det är ok att jag väntar med att skriva in mig på BF-listan ni har.

Efter 19 månaders försök BF 24/10-11 v.4+2
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-02-15 20:34:22 följande:
    Självklart är det okej! :)
    Bra
    Efter 19 månaders försök BF 24/10-11 v.4+2
  • telgebo

Det här verkar skita sig, ont i magen (livmodern) tempen går ner och ner precis som den gjorde när jag fick MA. och så dum som jag är så tog jag ett negativt ÄL-test idag nyss. Tänkte att jag har ju 2 st kvar och jag behöver ju inte dom förhoppningsvis och har läst och hört att dom visar starkt positivt vid graviditet så jag tog ett och den visar bara ett svagt teststreck och ett strakt kontrollstreck så nu är jag skitnervös.

Jag ska köpa ett digitalt CB på fredag och testa då och är så orolig att det kommer stå inte gravid på det. Det känns som det går utför, att det inte blir någon bebis och att jag kommer få MA eller MF. Jag kände mig lite positivare igår och så kommer detta. Fan kan inte tiden bara hoppa fram till april maj eller nåt så man liksom vet om det blir nåt eller inte.

Efter 19 månaders försök BF 24/10-11 v.4+3
  • telgebo
    Marlyn skrev 2011-02-16 08:32:52 följande:
    Jag har haft rosa flytningar i en vecka, igår blev dom lite rödare och idag har jag blödningar.
    Känns inte bra dethär.
    Nej vad är det jag läser, fy förstår dig att det känns skitjobbigt. Kram vännen.
  • telgebo
    Längtan efter liten skrev 2011-02-16 09:24:23 följande:
    Grattis till TUl Happi :) vad sköönt..
    jag fick också beviljat TUl, ska dit den 23 tror jag det var...
    jag är ju liiiivrädd att det är en bjässe.. men han kommer nog ut vilket som ;)

ja nu jäklar är det inte långt kvar alls...
    och inte är jag redo här hemma än...
    vill så gärna hinna med att renovera ett rum till.

Någon som vill skicka över 15.000 till mig?=)
    Ja du renovering, det är samma här. Är ju iofs inte beräknad förrän i slutet av oktober om det nu blir nåt, men jag har väntat sedan november på en renovering här hemma men dom segar så och skjuter bara fram det hela tiden och skyller på andra och har inte ens börjat än och det är en renovering som tar 6-8 veckor (badrum) och jag vill att dom ska börja nu så att det är klart före sommaren. Men dom kommer snart skylla på att nu hinner vi inte sommaren och sedan hinner jag väl föda om allt går bra om dom nu skulle börja renovera och vem vill ha nmassa spring här med en nyfödd, nee tack.
  • telgebo

Vad hade ni för flytningar ibörjan av graviditeten?

• telgebo

Ingen här som testade med ÄL test vid graviditet?

• telgebo
    Längtan efter liten skrev 2011-02-16 11:33:59 följande:
    nej jag vet. hatar verkligen renovering.
    Nu har jag ju "bara" 6 veckor kvar och vi har verkligen ingenstanns att ställa skötbord, byra osv till bebisen innan dotterns nya rum är färdigt... vill int ebehöva stäla ut de i vardagsrummet där vi äntligen fått bort allt från renoveringen av kök och hall..
    Usch vad jobbigt att ha det rörigt, men vill ju liksom ha sånt ordnat innan bebisen föds för sedan har man ju ingen tid över för att fixa med sånt. Jag måste tömma halva mitt sovrum om allt går bra denna graviditet för att få plats med säng till bebis och ställa ut en expedithylla mellan kök och vardagsrum och jag har både målning av tak i hela lägenheten och tapetsering av hall, kök och vardagsrum som bolaget jag hyr av ska göra och dom segar så förbannat så jag blir knäpp på det och man får aldrig reda på nåt, blir galen på detta.
  • telgebo
    sugarrush skrev 2011-02-16 11:33:01 följande:

JIPPIE!
    Vi har sett vår BEBIS!!!!
    Den hade huvud, kropp, armar och ben, och den rörde sig till och med lite. Hjärtat slog så fantastiskt fint och starkt och läkaren sade att det såg jättebra ut! Den var 1,7 cm lång nu vilket var helt perfekt för 8+2!
    Jag och sambon satt där med varsitt fånigt leende..

Grattis sugar, underbart. Förstår lyckan
  • telgebo
    Längtan efter liten skrev 2011-02-16 11:38:02 följande:
    jag har haft ganska rikliga och "vattniga/lotion" hela graviditeten. ibland mer ibland mindre. jätte olika
    Det är som jag då, mina påminner om läs lotion typ, vitt mest och väldigt rinniga men inte så mycket. Det känns oftast väldigt blöt i underlivet, jag hoppas det är som det ska.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma