brunatofflor skrev 2011-02-16 19:58:08 följande:
Gick lite fort där, har skrivit om tidiga mf, min syn på de hela... De var de jag menade.
Ring du, de är ju skönt då man väl har tagit sig til BM, när man har börjat prata om de som komma skall.
Och gråt du! Hon har all tid i världen, de är därför hon finns i andra änden av luren!
Du behöver bara säga att du fått ett positivt grav.test och vad du heter/personnummer. Hon fixar snacket!
Jag har tänkt att ringa hela veckan men drar bara ut det för jag känner att förra gången så ringde jag så tidigt och så gick det åt helvete, är rädd helt enkelt.
rontgensyrran skrev 2011-02-16 20:00:01 följande:
Mitt ÄL-test var solklart negativt. Nu måste jag ju in på din sida och snoka!!! Detta gör mig grymt nyfiken :) Kul att du plussat igen! Du får glädja dig åt det, du har kommit ett stort steg bara där! Sen sitter du förhoppningsvis med bebis i höst. Nu när jag kollar på bilden från mitt VUL så känns det helt sjukt att den lílla saken på 1 cm var lilla Ines som ligger här framför mig. Helt sjukt!
Kände du stor oro när ditt ÄL-test var negativt? Jag blev skitorolig för jag var så säler på att det skulle vara solklart positivt, men då vet jag att det behöver alltså inte betyda helvetet att man får negativt och det slutar med MA eller MF utan det kan vara helt normalt och bli bebis trots allt. Du ger mig hopp.
Vilken vecka var du i när du gjorde ditt VUL? Jag ska verkligen ta mod till mig senast på tisdag nästa vecka och ringa och boka tid för ett VUL och hälsosamtal, måste även kolla upp mitt onda i ryggen.
needtobreathe skrev 2011-02-16 20:02:09 följande:
Tack! :)
Ingen aning faktiskt.. jag är ingen sån som pratar om min oro eller egentligen om ngt om ja mår dåligt, jag blir bara frustrerad o så skriker ja ut lite ilska istället, hahaha. Eller så kör ja bara på me mitt vanliga duracellkaninrace o de går alltid bra ;) Har alltid varit sån.. "orkar inte sitta o älta" typ, ja bryter ihop o kommer igen.. kanske inte alltid bra men jaja..
Nej nu svävade jag iväg.. men nej, jag vet inte alls. Jag går hos vanlig BM i Huddinge c och på Spec mvc på sjukan för förlossningsplanering + TUL osv.. men de borde ju finnas där, absolut. Vet dock inte exakt vart du kan vända dig bara :(
Tack för ditt svar, vet inte heller vart jag kan vända mig. Jättesvårt. Man har ju inte så mycket tid hos BM på MVC ju typ 30 min bara och då ska man ju hinna med en del också ju som prover och sånt.
Odetta skrev 2011-02-16 20:16:26 följande:
Klart du får *kram* Jag lägger till dig på min vännerlista så kan du inboxa mig.
*kram*
Tack Odd, jag inboxar dig om jag behöver lugnande ord från dig vännen

betyder mycket för mig