Marlyn skrev 2011-02-16 18:28:08 följande:
Jag har pratat med en BM nu. En av de sakerna hon sa är att den ena graviditeten är inte den andra lik, så om man varit gravid innan betyder inte det att den andra är likadan.
Hon tyckte att jag skulle ringa gyn imorgon för att få ett VUL, förmodligen blir det i slutet av nästa vecka, då borde man se om där är något.
Hon sa även att med BM´s uträkningar så är jag i v 5+1 och inte v 4+6 som jag trodde.
Jag ska ta ett nytt gravtest imorgon för att se om det är svagare eller starkare.... kan det ändra sig så mycket på 2 dagar förresten?
Åhh hej och hå BM klassiska svar undrar omd et kär sig att säga just dom där orden på BM utbildningen alltså att ingen graviditet är den andra lik. Så klart ingen graviditet är en andra likdet finsn inte ens en likadan människa här i världen som har exakt samma genuppsättning som du heller, halleluja. Såklart det är olika. Vilken stjärna du stötte på.
Blir så trött på lata BM som ber en ta ett nytt test och boka tid för VUL som inte vill hjälpa en liksom.
Jag vet att HCG ökar varannan till var tredje dag så du borde kunna ta ett test imorgon, vet inte om jag kan garantera att det blir starkare,jag tog ett CB tex den 25 april förra året inte så strakt men det var plus och så tog jag ett den 3 maj och det var superplus jätteblått och syntes skitstrakt även i halvmörker. Jag hoppas på att vi alla får det här i tråden. Jag ska köpa test på fredag och så ska jag beställa ett lager stickor nu också och ta test ett tag i några veckor. Ni får tycka jag är knäpp men jag tänker göra det, om det kan göra mig lugn så, men antagligen inte men kanske, värt ett försök iaf. Någon annan som brösnt en massa test här inne?