MCT79 skrev 2011-02-15 11:23:20 följande:
Ska man överleva familjeliv får man se mellan fingrarna med sånt....man blir tokig annars. Jag har skitsvårt att hålla reda på alla i en tråd, det blir ren gröt i skallen. Så när jag önskar nån lycka till och glömmer en annan är det inte för att vara elak utan för att jag faktiskt gör just det. Glömmer.
Ju mer aktiv man själv är och önskar lycka till, desto mer får man igen har jag märkt. :)
Smålandsjänt, jag har också haft äventyr med SL´s buss på morgonen. Vi hamnade i diket utanför coops centrallager.... kul! Fick vänta 20 minuter på buss tillbaka åt samma håll som jag kom från... nästan två timmar från det att jag lämnade hemmet är jag tillbaka hemma utan att ha lyckats ta mig till jobbet.... iböand är det inte roligt med halvtimmestrafik med pendeln... oh well. Semester idag då! 8)
Sugar! Skrattade sååå gott åt dig! Jag känner igen mig sååå väl.... jag läste högt för sambon och han höll en helt neutral mask och sa "I have the right to remain silent, anything I say can and WILL be used against me..." Jag fattar inte vad han menar?! Hahhahah!
Ja FL verkar ju vara himmel och helvete. vissa trådar är ju bara för mycket och sådana undviker jag.
Men jag tycker det är jobbigt när det gaddas ihop och det önskas lycka till dig och mig och gulle gulle och alla lämnas utanför och det hålls monolog mellan dom sida upp och sida ner, det känns lite...ja vad ska jag säga...du förstår känlsna va? Man kan ju fundera på varför man har en inbox i det läget liksom. Jag är ju oerhört känslig just nu så jag reagerar väl gånger 10 000 på allt också nuför tiden och skulle väl inte bry mig i vanliga fall.
Ang buss, var härligt insnöad i fredags, inte en bussjävel gick på halva dagen då Telge är en backe i stort sätt men en dal där centrum ligger så vågade man ju inte ta ut bussran. men på em började bussarna gå. Tog mig 40 min att komma till 2 km från centrum och det tar 13 min annars, kan ju säga att jag var less på att åka buss efter det, jag fick iaf ett plus på gravtestet för slitet