• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Alicias skrev 2011-10-24 19:56:51 följande:
    Jag plussade idag. Exakt en månad efter att jag plussade förra gången (slutade i mf). Känner mig dock orolig. Har bruna flytningar och mensvärk/molvärk. BIM på fredag. Jäkla ovisshet det här. 
    Förstår att det känns ovisst och jobbigt!
    Väntar tvillingar! 22+0 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-10-25 20:36:14 följande:
    Hihi, spelar du ngn musik MCT?
    jag sjöng en snutt... Cool
    Väntar tvillingar! 22+0 idag!
  • MCT79
    Alicias skrev 2011-10-25 22:17:00 följande:
    Tack! men det gjorde det inte. Började blöda på riktigt idag. Hade jag inte testat hade jag trott att det var mens. Men men....bara testa igen
    Men va fasen... så långt före bim dessutom???? Beklagar verkligen...*tusen kramar*
    Väntar tvillingar! 22+1 idag!
  • MCT79

Jisses... lyssnade med dopplern för en stund sen... nu är det highlife... vad upprörda dom blev! Temperament minsann.... det vet vi ju vem det kommer från....  Förvånad

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-10-26 17:48:06 följande:
    kan det vara från mamma tro?
    Oh nej... det är faktiskt barnafadern du vet... bruna ögon. Livsfarlig. ;)
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-10-26 17:52:31 följande:
    Det där med livsfarlig låter bra! Tänk vad ni får springa om en sisådär 13-14 år! ;) När de är ute "i svängen" och raggar. haha
    Precis... å han jobbar ju i svängen och har tjallare överallt. Perfekt. ;)
  • MCT79
    Javisst skrev 2011-10-26 18:11:31 följande:
    Hihi, kul att det är fart på de små!

Ni som haft/har droppler; vad har ni haft för märke? När har ni kunnat lyssna första gången? Har det varit värt mycket att ha den? Hur länge har man användning för den?
    Vi köpte en HappyTone på Kjell&co men jag tror den skulle utgå ur sortimentet.... För mig har det varit guld... det man ska vara medveten om är att det inte alltid är lätt att hitta hjärtljuden... och att det i sig kan ge oro.
    Tror vi lyssnade första gången i v 12..hörde då bara den ena tvillingen... samma sak i v 16... hörde bara den ena...

Men det är guld värt!
    Väntar tvillingar! 22+2 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma