• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • mammaSöt

Är det fler än jag som typ bara väntar på blödning efter pluset kom fram? varje liten flytning tror jag är blod. Blir snart galen.

• Odetta
    mammaSöt skrev 2010-07-22 17:41:58 följande:
    Är det fler än jag som typ bara väntar på blödning efter pluset kom fram? varje liten flytning tror jag är blod. Blir snart galen.
    Japp...jag tittar på pappret varje gång jag har varit på toa....är i v12 nu. Tyvärr tror jag inte att det går över heller...

*kram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Mabaja
    mammaSöt skrev 2010-07-22 17:41:58 följande:
    Samma här! Speciellt första halvan! Nu känner jag ju sparkar så oroar mig inte över det längre. Men vecka 4-15 var hemska då jag först hade blodblandade flytningar v. 4-8, och sen började blöda i vecka 14. Lagom till halvvägs försvann rädslan.. Men fick bruna flytningar på min bröllopsdag i vecka 21 så då kom oron tillbaka i nån vecka och sen har jag litat på sparkarna jag känner!
  • Happiness

Det är lustigt alltså...igår när jag vrålåkte in till gynläk efter det färgade toapappret. Sa hon bara helt lugnande till mig på klingande norska "bruna flytningar" får man ha. Men hon sa inte hur länge.....verkar som om det är så himla vanligt och to m normalt så det är inge att oroa sig över. Jag höll ju på att gråta av oro.

• Mabaja
    mammaSöt skrev 2010-07-22 19:46:17 följande:
    Vad hemsk under bröllopsdagen och allt! vilken tur att allt har gått bra!
    Det var ingen rolig upptäckt. och trosorna var ju inte så himla fräscha på kvällen! Tur att jag upptäckte det först när vi kom till hotellet på kvällen. Hade ju en del klänning och underkjol i vägen så såg inte så mycket när jag gick på toa. HAHA. Men efter det har det inte varit några färgade flytningar, vilket är väldigt skönt!
  • Happiness

Ibland skriver jag från en laptop...men det kan ju inte alls vara bra. Den blir ju så himla varm inunder. Vill absolut minska alla olika skäl till MF. Har ni tänkt på det ni med lap? I knät borde man väl kunna ha den...men på magen vågar jag faktiskt inte.

• FruW

Hej flickor!

Gör ett gästinlägg i er tråd, hoppas det är ok! Läser här ibland då ni inger hopp!!

Happiness - på ikea har dom jättebra laptop-dyna, finns i svart o vitt, för ca 100 kr, har en hård plastskiva man ställer datorn på, fylld med en bean bag under till, som man kan ha i knät. Blir inte alls så varmt då, kanske vore något för dig?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma