• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Han är underbar. Sååå varm och inkännande och KUNNIG! Som du säger, man vill bara krama honom!

• MCT79
    Dag och natt skrev 2012-01-10 22:54:59 följande:
    Ja verkligen, jag blir rörd bara jag tänker på honom haha! Men det blir ju så när man känner att nån äntligen försöker hjälpa en! Hjärta Har du någon kontakt med honom längre?
    Ja tom min sambo pratade lyriskt om honom flera dagar efter vi var där..haha!

Näe jag har ingen kontakt med honom tyvärr. Men han är på Prima Liv ibland vet jag... när jag hade TUL den 3:e och var så uppriven efteråt pga tvåans storlek och det som stod kring ettans hjärtaktivitet så lugnade chefsbarnmorskan mig.. jag hade ju en läkarbesök den dan och hon sa att det var S-E... jag blev såååå glad... men sen visade det sig när tiden närmare sig (jag var tiiiidig pga UL) att han dubbelbokats och stod på operation och snittade...

Om det blir snitt för mig, undrar om jag kan önska honom då? Solig Han var ju den som såg dem första gången i 6+3!
    Väntar tvillingar! 33+1 idag!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-11 09:23:35 följande:
    Nån som har koll? Kan man få biverkningar dagen efter? Är galet yr i korken!
    Det kan man säkert men de ska ju inte vara de "allvarliga" som man håller utkik efter under själva infusionen. De kommer direkt.
    Ring och fråga tycker jag. Better safe than sorry...
  • MCT79
    Javisst skrev 2012-01-11 15:47:03 följande:
    Jippi!!!! En helt perfekt liten flicka! Så glaaaaaad!!!
    grattis!! Solig
  • MCT79

Alltså... Nu har jag en som hickar i maggropen (haha) och en precis ovanför blygdbenet.. I otakt. Ingen dålig rekyl i magen just nu!

• MCT79

Alltså...  jag har mensvärk.. känns rätt bra emellanåt.. sen försvinner det... förvärkar?

Väntar tvillingar! 33+2 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma