• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Oooookej.... I natt sparkade jag min sambo hårt... Och vrålade att det var hans tur att slakta grisen... (!)

Tyck inte synd om honom. Jag har fått mitt straff i form av helt kass framfog från start idag. :)

• MCT79
    Dag och natt skrev 2012-01-18 11:43:40 följande:
    Tack jag är verkligen sjukt nervös. Ursäkta detaljerna men min mage var i uppror i morse för att jag förmodligen legat och varit spänd. Vet inte alls vad vi har att vänta oss. Skriver från mobilen så det blir bara kort nu.
    Är det "vår" doktor du ska träffa? Ge honom en kram från mig isf. I dare you! ;)
    Väntar tvillingar! 34+0 idag!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2012-01-18 11:13:04 följande:
    Godis och film är du värd, gumman! Hjärta Och jag vidhåller benhårt att det snart kommer att lyckas för er, hela vägen! Hjärta 
    Vill du muntra upp dig ytterligare, så spöa mig gärna lite i Wordfeud igen

Kram på dig!    
    Klår hon dig också?
    Jag sa åt henne lite fint idag att om hon VILL lägga ett ord under 30+ poäng så går det bra det också.... vet du vad hon gör då? Lägger ett för 29 poäng..... antar att jag fick vad jag bad om.. ;)
    Väntar tvillingar! 34+1 idag!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2012-01-18 12:48:46 följande:
    Jag har faktistiskt vunnit över henne nån enstaka gång Och mellan dig och mig brukar det ju vara jämnt skägg.
    Jo jag har vunnit nån gång med...  ja vi är jämna... ;)
  • MCT79

mimmi jag har också varit öppen med vår kamp... har varit ett superstöd när det varit tungt. Precis som Odd säger så slipper man låtsas.. man har det jobbigt som det är.
    Men man ska ju känna att det är folk man kan prata med sånt om också...

kram!

• MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-18 21:37:19 följande:
    Sofy: MCT är vaken! Börja skicka röksignaler nu! ;)
    huh??
  • MCT79

Ser inte ett smack... men ögonen är på väg igen igen....

Ingen bra dag.

Natti!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma