• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • telgebo

Hej

Jag lever haft datstrul hela helgen och inte kunnat logga in men min syster var nyss här och har nu hjälpt mig fixa det.

Gravid v.8+1 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo

Dog tråden nu eller?

• kajsalisa

Hatar att jag inte kan se foton när jag surfar via FLs app....

Sötfilur: har svarat dig angående inlägg i andra tråden.
    Ang sex... Förvisso har vi bara gjort det en gång sedan förlossningen, men det var inget slappt så långt ögat kunde nå. Snarare tvärtom. Nästan lite som att förlora oskulden igen tyckte jag...

• Cat79
    kajsalisa skrev 2011-03-14 15:10:03 följande:
    Hatar att jag inte kan se foton när jag surfar via FLs app....

Sötfilur: har svarat dig angående inlägg i andra tråden.
    Ang sex... Förvisso har vi bara gjort det en gång sedan förlossningen, men det var inget slappt så långt ögat kunde nå. Snarare tvärtom. Nästan lite som att förlora oskulden igen tyckte jag.
    Kan tänka mig att man blir lite slappare samtidigt som det säkert känns som att förlora oskulden igen eller inte vet jag.... får se hur en annan känner

Sötfilur: Libero tycker jag med ha bäst amninlägg
  • Muffe

Skönt att så många säger att Libero är bra, då blir det att köpa dessa nästa gång på ICA! roligt haha!

• Mabaja
    Muffe skrev 2011-03-14 13:10:52 följande:
    Ni tjejer som har fött, känner ni ngn skilnnad vid sex, är man helt slapp som ALLA säger att man blir eller skrämmer de bara upp en? 
    I början sa min man att jag var slapp... Var ju precis vad jag behövde höra efter att ha VÅGAT mig på sex igen... Men nu är jag tillbaka igen, iaf säger min man det. Innan vi "avslutat" sexet helt har jag övat mig på att knipa och nu irriterar han sig igen på att jag gör det för nu känner han det.. HAHA.
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Evve81

Färnevik: Vilka sötisar!

URK jag är dunderförkyld och det var ingen hit att jobba men det är väl bara att bita ihop förkylningen går nog över! När jag jobbar känner jag inte alls av bebis särskillt mycket heller så då blir jag nojjig och inte igår. Igår var jag sjuk och idag har jag som sagt jobbat och jag vet att det var samma med sonen. Man känner kanske inte efter så mycket och så går jag ju hela tiden nästa så det kanske var därför. Igår sov jag typ hela dagen så då känner man ju inget heller. Men jag kan inte förstå varför jag ska vara så nervös att det är nåt fel!

• telgebo

Färnevik: Söta döttrar du har

• MCT79

Åhh vilka fina döttrar du har Färnevik!! Såå söta!!

Är det nån som hört av Pinklove?? Å Happiness?? (!)

Idag har jag känt mig öm i magen så fort jag satt mig ner... jag antar att det är livmodern jag känner?`Känns som nått tar stopp långt ner i bäckenet liksom...

nu jeklar...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma