telgebo skrev 2012-01-22 21:44:28 följande:
mct mitt ex har skyddad adress fråga mig inte varför han påstår en massa idioti om mig att jag skulle vara farlig för att överdriva och få sympatier men jag vet var han bor då en av kp berättade om barnens dagis och då var det lätt att hitta det på nätet och då vet jag i vilken kommun de bor i och det ligger nära mig. jag har aldrig förslt skada mitt ex på nåt sätt men däremot har jag sett blämärken på barnen och har mina misstankar att barnen inte har det så bra hos sin pappa.
du måste lära dig mct att skilja på alice och det som hänt där och utredningen om mina äldre barn för det är två helt skilda saker, jag har ingen pappa som snackar skit om mig i alice fall och en pappa som motarbetar och har stora samarbetsproblem i mina äldre barns fall men ändå får jag skulden för att exet inte samarbetar när jag gör allt för att samarbeta och gott med på en massa för att anpassa mig till han och familjerätten och umgängen och gud vet allt.
skilj på det mct
Nej inte än. Du är på väg att dra ditt one-night-stand in i rätten för faderskapsutredning. Ni kommer säkert ha en fantastiskt relation i fortsättningen!
Det är inte ett dugg svårt att ta reda på vad som hänt. Det mesta i sverige är offentliga handlingar. Handlingar som är väldigt lätta att få tag i. Så sluta nu Telge. Ta hjälpen som erbjuds, jobba för att må bättre.
Skaffa inga fler barn, vare sig med kompisar, one night stands eller sambosar. MÅ BRA i dig själv istället.