• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Evve81 skrev 2012-01-22 19:07:24 följande:
    Hoppsan ännu ett bevis för att man inte ska lita på UL.
    Tror vår bm sa att statistiken visade att de hade rätt till 85%... ang kön... vilket är stor del men inte alla! =)

Vi har fått vårt bekräftat av två olika... vi får väl se....*trumvirvel*
    Väntar tvillingar! 34+5 idag!
  • MCT79
    telgebo skrev 2012-01-22 19:54:36 följande:
    vet ni hur ledsen jag blir av era ord och vaddå spamma tråden?

Som jag sagt tidigare så är det FÖR TIDIGT för ett test redan, det har inte gått så många dagar det måste gå innan jag kan testa.
    Du kan testa från BIM!! Herregud du VET ju det här!
  • MCT79

Telgebo, jag har försökt stötta och svara dig på dina frågor fast jag vet att du KAN DET HÄR.

• MCT79

Hittade de här kloka ordet Telgebo... det här är råd DU gav till 2-barnsmamma i augusti...

telgebo skrev 2011-08-15 00:07:24 följande:
    2 barns mamma: Samma sak månad efter månad med din sena mens. Menar inget illa men varför skyddar du/er inte? Jag förstår faktiskt inte det alls. Måste vara så jobbigt att gå med den där oron är jag gravid eller inte och så undrar jag varför du inte köper eller beställer ett graviditetstest för? Vi i tråden kan ju inte veta om du är gravid eller inte.

Jag menar absolut inget illa så jag hoppas du inte missuppfattar mig nu. Själv skulle jag aldrig känna att jag skulle palla en graviditet till så kort tid efter men alla är vi olika.
    Jättebra råd tycker jag. Följ det!
  • MCT79
    telgebo skrev 2012-01-22 21:31:06 följande:
    Jag lovar er att jag ska testa för jag är jätteorolig nu att jag ev är gravid för jag vet att det är väldigt opssande och jag vet allvarligt talat inte vad jag ska göra då. Jag grubblar redan nu på vad jag ta mig till utifall att och jag är rädd att nån här som läser detta ska tala om detta för soc, jag vill själv tala om det för soc om JAG känner behov av det. Så jag hoppas ingen nu kontaktar soc och talar om detta utan låt MIG göra det i så fall.
    Men varför är du orolig över soc om du bara haft otur?
    Det är mer i den här berättelsen. Din sambo har inte bara vårdnaden, du har tidigare skrivit att du inte ens får veta var dina 3 äldre barn bor. Jag är ledsen T men det sker inte utav "skitsnack". Det fungerar inte så...
  • MCT79
    telgebo skrev 2012-01-22 21:44:28 följande:
    mct mitt ex har skyddad adress fråga mig inte varför han påstår en massa idioti om mig att jag skulle vara farlig för att överdriva och få sympatier men jag vet var han bor då en av kp berättade om barnens dagis och då var det lätt att hitta det på nätet och då vet jag i vilken kommun de bor i och det ligger nära mig. jag har aldrig förslt skada mitt ex på nåt sätt men däremot har jag sett blämärken på barnen och har mina misstankar att barnen inte har det så bra hos sin pappa.

du måste lära dig mct att skilja på alice och det som hänt där och utredningen om mina äldre barn för det är två helt skilda saker, jag har ingen pappa som snackar skit om mig i alice fall och en pappa som motarbetar och har stora samarbetsproblem i mina äldre barns fall men ändå får jag skulden för att exet inte samarbetar när jag gör allt för att samarbeta och gott med på en massa för att anpassa mig till han och familjerätten och umgängen och gud vet allt.
    skilj på det mct
    Nej inte än. Du är på väg att dra ditt one-night-stand in i rätten för faderskapsutredning. Ni kommer säkert ha en fantastiskt relation i fortsättningen!

Det är inte ett dugg svårt att ta reda på vad som hänt. Det mesta i sverige är offentliga handlingar. Handlingar som är väldigt lätta att få tag i. Så sluta nu Telge. Ta hjälpen som erbjuds, jobba för att må bättre.
    Skaffa inga fler barn, vare sig med kompisar, one night stands eller sambosar. MÅ BRA i dig själv istället.
  • MCT79

Jag skriver inte att Alice pappa är en kompis. Läs igen och läs rätt. Jag skriver one- night- stand.
    Du sa det själv, du beskrev hur han hotade dig för att du inte ville göra abort, hur rädd du var osv...

• MCT79

Herregud .... Jag har vaknat TRE gånger inatt.... TRE!!
    Det har inte hänt sedan oktober...

• MCT79
    Odetta skrev 2012-01-23 09:38:33 följande:
    Då blir det bebisar snaaaart!!!! Kroppen vilar upp sig vetdu
    Är det så?? Det jag vaknade av kl 9 var mensvärk.... Hade ledigt kunnat sova vidare!
    Väntar tvillingar! 34+6 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma