Inlägg från: Pancakes |Visa alla inlägg
  • Pancakes

Plus igen efter mf/ma

Längtan efter liten skrev 2010-10-20 13:41:24 följande:
    ha ha är det bara jag som är helt normal? (känner mig som vanligt)
    Nej, jag med! Kände av lite grann förra veckan men just precis nu känner jag mig precis som vanligt.
  • Pancakes
    Muffe80 skrev 2010-10-20 13:39:41 följande:
    BF den 1 eller 2 maj... han kommer vara borta 1-9 mars ungefär, tror jag. Vad tror ni om det?
    enligt bm var det bara att tuta och köra... men tänk om man får värkar då? han måste ju vara med!!!
    Då är det ju nästan två månader innan. Då tycker jag nog han kan åka. Det är väl väldigt ovanligt att den föds två månader för tidigt?
  • Pancakes
    Längtan efter liten skrev 2010-10-20 13:48:41 följande:
    hhe gött att inte vara ensam.. man känner isg lätt onormal att inte känna något :)
    Men du är väl lite i spökveckorna nu väl? Eller vilken vecka är du i?

Jag går in i vecka 9 imorn och känner ju mer den här gången än jag gjorde förra gången då det blev missfall. Men ändå inte mycket. Hade antydan till illamående förra veckan och ibland lite ömma bröst men idag mår jag som vanligt och har tränat och var inte ens extra andfådd eller yr. Men orkar inte oroa mig mer. Man får väl vara glad att man mår bra ändå! Får ändå veta på UL på fredag hur det står till.
  • Pancakes
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-10-20 14:57:22 följande:
    Tappen har vuxit!!!! 35mm vilket är normalt och tratten har försvunnit! Det blir fortsatt sängläge till minst v25 men vad gör det nu när jag vågar hoppas att han ska stanna kvar!? Jo, extremt känslig livmoder, fick sammandragningar bara lälaren petade på magen. Är så lättad nu!
    Åh, vad skönt! Grattis!
    Ta det lugnt nu och ta hand om dig!
  • Pancakes

Muffe och Happiness, håller tummarna för er! Det kommer gå jättebra för er båda tror jag!

Imorn bitti är det dags för mig för första UL. Hoppas så att det är nåt där och att hjärtat slår. Går in i vecka 9 idag så de borde se nåt om allt är som det ska.. Nervöst..

• Pancakes
    Happiness skrev 2010-10-21 09:01:24 följande:
    pancakes: Tack vännen för dina tummar idag....du får alla mina imorgon. kan du inte lägga ut en bild på den lille då?

Muffe80: Vi håller varandras tummar idag . Lycka till själv!
    Absolut, det ska jag! Om jag får nån.... Är så rädd att det ska vara en tom säck och bara massa hinnor som det var förra gången. Har till och med tagit ledigt hela dagen så att jag slipper gå tillbaka till jobbet utan kan gå hem coh ligga och gråta hela dagen om det vill sig så illa. Gaaaah, sncka om cynisk!

Det kommer gå jättebra för dig också idag! Du är rätt långt gången nu va? Vilken vecka?
  • Pancakes

Vad spännande det var här inne då....väntar på infon som kommer snart hoppas jag :) Själv har jag varit på lunch och ätit köttbullar på IKEA. Oj, vilken aptit jag har just nu! Usch, hur ska detta sluta? Stor som ett hus kanske...

• Pancakes

Happinness! Underbara nyheter!!! Blir alldeles rörd!
    Stort grattis vännen!!!!!!!!!!!!

• Pancakes

Hej tjejer! Tillbaka från UL. Har aldrig varit så nervös i mitt liv! Är så lättad nu så det är inte sant. Den lever och hjärtat slår och och är till och med längre gången än jag trodde 8+4. Jag har en bild i galleriet men man ser mest en liten klump :)

• Pancakes

Tack snälla! Jättegrattis till Muffe också! Iväg och berätta nu!!!

Är så glad att det gått så bra för alla hittlills! Det är vi värda! Annaj84, tiden går jättefort så snart kommer du också få se den lille!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma