Plus igen efter mf/ma
Jag tycker mest det är läskigt att ha ansvar för en annan människa i min mage haha. Kanske känns så för jag mår dåligt, jag vet inte. Hoppas det vänder för det är ju ett tag kvar så att säga...
Hej på er tjejer! Här fanns det mycket att läsa! Har varit iväg och tränat på lunchen. Känns bra men är fortfarande lite rädd ibland. Försöker komma över det dock. Mår ju bra av det fysiskt.
Usch, Sofy vad trist med din barndomsvän! Eller Miraclee som du heter nu.... Vad är det för galen människa som tvingar dig byta namn..jösses!
Röntensyrran, tänker på dig och kan inte ens föreställa mig hur du måste må just nu. Vet inte bakgrunden men känns det någonstans som att det är rätt beslut ändå? Är det ömsesidigt och kan ni vara vänner? Oj, vad man tar saker för givet ibland. Din historia får en ett tänka till lite extra. Stor styrkekram till dig!
Odd, vad du är gullig och engagerad och kommer med hjälpsamma inlägg!
Tack för era svar tjejer! Jag tror helt klart att det har med mat att göra. Äter bra frukost runt sjutiden och sen bra lunch runt 12 och sen är jag lite dålig med mellanmål, ofta blir det bara nån frukt på eftermiddagen och så middag runt sju. Då mår jag inte bra utan är supertrött och illamående.
Finncrisp med makrill lät gott! Och när du äter makrill får du ju i dig omega 3 och såna bra grejer!
Muffe, det är ju inte mycket mat men bebisen klarar sig! Flera av de grejerna du nämnde är ju dessutom nyttiga!
Jag har märkt att när jag mår illa så är det enda som hjälper är att äta. Fast egentligen vill man ju inte det men det känns alltid bättre efteråt.
Välkommen Maria204 och stort grattis! Jag kommer ihåg dig från andra tråden! Jag vet precis hur du känner dig! Var där för några veckor sedan när jag plussade. Man nojar ihjäl sig men det blir bättre. Så fort du gjort ditt första VUL kommer det kännas bättre. Det kommer gå bra denna gång!