Plus igen efter mf/ma
Pc- härligt!!!!! Såg din bild också men svårt att se =) Kul att bli framflyttad! Hur stor var den?
Var väldigt känslig igår. Såg en film...tror den heter Vid din sida...Julia Roberts. Gud vad jag hulkade..inte likt mig. Så nu får jag räkna med att graviditeten går in i en ny fas....den känslosamma. Suck! Ja jo jag vet att det är för att man ska sänka sin psykiska gard och lättare kunna ta emot barnet och läsa dess behov. Men ändå jag tycker det är så himla jobbigt att bli så känslig. Är ju det redan innan liksom ![]()
Hej på er alla! Har inte hunnit läsa ikapp riktigt men gläds åt många lyckade KUB och RUL mm.
Själv ska jag på inskrivning den här veckan. Har lite ångest för vikten, har redan gått upp 2,5 kg (massa vitt bröd och Oboy som är min nya besatthet och dragit ner på träningen) och går in i vecka 10 idag. Hade hoppats att man inte skulle gått upp nåt alls vid det här laget.
Godmorgon alla!
Tycker era viktuppgångar låter jättenormala allihop. Jag går in i vecka 10 idag och har gått upp 2,5 kg. Är inte alls nöjd med det och fattar inte hur det gick till. Kanske att jag trappat ner på träningen.
Skulle behöva fråga er om råd tjejer. Jag har 6 st PT-timmar att utnyttja som redan är betalda för. Personlig träning alltså. PT-tjejen är utbildad inom massa saker bla träning för gravida. Vad tror ni jag har mest glädje av, att utnyttja timmarna nu eller senare i graviditeten i form av gravidträning eller spara dem till senare och ha som "komma igång efter man fött barn-träning"?