Plus igen efter mf/ma
om om om jag får ett tråkigt besked på fredag så är det mitt tredje mf inom ett år.... Hur ska man orka? Oj sorry kom just på att andra i tråden haft många fler missfall än jag ...... men det känns ändå som mycket.. för mig..
Småland, underbara nyheter! Har tänkt på dig!
En samvetsfråga ;) Jag mår illa och är sååååå trött hela tiden. Känner mig som en riktig slacker på jobbet just nu....*skäms* Hur har ni andra orkat med jobb och ni som har barn innan HUR orkar ni? ? ?
Ja, hatten av för er som har barn sedan innan. Jag blev alldeles slut av att leka med brorsönerna en stund i helgen och det var ändå bara några timmar.. puh!
Tänker på dig Röntgensyrran, fy sjutton vilken jobbig sits du hamnat i. Är ni vänner ändå och kommer han vara delaktig i barnet liv eller är du på egen hand helt nu? Stora kramar till dig! Vad stark du är!
Småland, skönt att höra att du får komma hem nu!
Sofy, grattis till hjärtljuden! Oj, vad mycket du gått ner. Jag önskar att jag gått ner istället för upp, har ångest för det där. Men förstår att det är jobbigt att höra att man inte får gå ner mer om man mår så illa som du gör!