• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • maria204
    Bellas7 skrev 2011-05-05 18:38:42 följande:
    Hej en liten fråga Jag var på vul idag och är 5+3 och läkaren såg 3 st hinnsäckar och hon trodde att hon såg foster i alla men i allafall minst två. Hmm Nu är jag alltså gravid med trillingar.... Men läkaren sa att mycket kunde hända och hon menade att återbildning kunde ske. En hinnsäck var lite större än de andra två. Shit vad nojig jag blev nu..
    Oj oj oj! Vad spännande! När får du komma tillbaks och kolla en gång till?
  • Bellas7
    maria204 skrev 2011-05-05 18:45:04 följande:
    Oj oj oj! Vad spännande! När får du komma tillbaks och kolla en gång till?
    ska dit den 16 och bör då vara 7+ så hoppas ju att allt är bra. tar gärna två , vet inte om jag orkar tänka på tre......
  • Evve81
    Bellas7 skrev 2011-05-05 18:56:07 följande:
    ska dit den 16 och bör då vara 7+ så hoppas ju att allt är bra. tar gärna två , vet inte om jag orkar tänka på tre......
    Oj vad spännande! Blir spännande att höra: MIn grannes syster har trillingar och de är nu 13 år och stora men allt funkar!
  • LittleJunia

Oj vad spännande leavea! Håller alla tummar jag kan för att de ska stanna!!!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och underbara Alma 110415(¯`°?.¸ ღ♥♥
  • Sir Bubbalots mamma

ojoj leavea! spännande saker!! och du som va orolig för att dom inte skulle hitta en!

• kajsalisa

Wow Leaeva. Du kan bli trådens första trillingmamma. Lallan fick ju tvillingar, men trillingar... Förstår att du känner dig förvirrad.
    Kram till dig!

• Bellas7

Tack ja jag har försökt att Googla detta och det jag får fram är att det är vanligt att ett el två försvinner så det blir lite nervöst nu fram till den 16 :)

• sugarrush

Oj leaeva, vad spännande! Håller tummarna för att MINST en bebis håller sig kvar.
    Hade dock varit otroligt coolt om alla tre stannade kvar och blev friska små fina barn. Det hade varit en riktig jackpot efter att ha fått flera missfall tidigare! 

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-05-05 22:16:30 följande:
    Haha ja men vilka risker det kan finnas :( usch lär bli nervöst den 16.
    Du kommer väl få jätemånga kontroller antar jag, både med tanke på antalet hinnsäckar/foster och din bakgrund med missfallen. Förstår att det känns nervöst, men tänk positivt, du kommer få massor av hjälp och övervakning av läkarna och det kommer kännas SÅÅÅÅ skönt! För varje vecka som går kommer det kännas tryggare.
    Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma