Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

Tack så jättemycket! Jag tycker om min jättemage, men inte mina zebraränder framtill men det är ju sånt man får räkna med! :)
    Det är bara ett tecken på guldklimpen i magen... Jag hade jätte jobbigt med mina när jag väntade Nova, grät och mådde skit. Trodde sambon skulle tycka jag var mindre atraktiv osv, men fasen så snygga vi är :D
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    Mamma till W skrev 2010-10-05 16:12:11 följande:
    rontgensyrran och längtan: Nu finns ni med! :)

Längtan: Ja jag har problem med mina. de kom i v 30 när jag gått upp 2.5 kg.. Då var jag ledsen.. Nu bara växer de och växer. har tom sett att de blivit riktigt djupa vid troskanten så nu vill jag ha ut ungen så jag kanske slipper få såna djupa mörkblå/lila högre upp.
    jag fick riktigt breda och djuta precis ovanför venusberget... INTE ROLIGT. Sen är jag kläst över hela magen.., MEN de bleknar... nu är de inte alls lika stora eller färgade...
    Visst nu kommer de säkert tillbaka och blir fler. men det är det faktiskt värt :)
  • Längtan efter liten

sicka fina magar ni båda har :D längtar så enormt till den stora riktiga hårda magen :D

• Längtan efter liten
    rontgensyrran skrev 2010-10-05 16:27:40 följande:
    Tack så mycket :) Den har växt betydligt sen sista bilden. Min navel börjar jämna ut sig. Ser inte så smickrande ut med gamla piercingen :/

Mabaja: Du fick en sån där rund och fin mage tidigt. Min är mer ut i navelhöjd. Det är först nu det börjat jämna ut sig och runda till sig lite. Men samtidigt har jag ju mina 180 cm att breda ut magen på ;P
    jag vet vad du menar med naveln. jag hade också piercing och min mavel är INTE vacker idag... stort ärr runt hela.. men men...
  • Längtan efter liten
    rontgensyrran skrev 2010-10-05 16:32:05 följande:
    Jag är nog en av dem som kommer att få plopp navel. Känns som det just nu. Så min navel lär nog aldrig mer bli sig lik. Men men...bara den går in igen när bebisen tittat ut så är jag nöjd.
    ja varför bry sig =) allt är ju för en god saks skulll, synd att det är vi som måste ta allt bara :D
  • Längtan efter liten
    Mamma till W skrev 2010-10-05 20:22:51 följande:

Måste bara få berätta en liten grej som hände här hemma nu ikväll... Min man börjar bli lite väl rastlös på att det aldrig kommer nån bebis så idag flippade han ut. Han var inne i badrummet för att han skulle duscha och kommer ut... Med en binda över paketet... Han måste ju testa hur det fungerar att ha binda... Sen börjar han svära och ha sig och jag frågar vad han håller på med, ja då har han satt fast bindan med klistret MOT kroppen och håret på kroppen gör så att han skriker och svär och har sig... Han förstod inte att klistret ska vara NER mot trosorna.. hahaha..

Jag fick mig ett gott skratt vill jag lova.. :) och nej, han är inte frisk nånstans! :)

ha ha ha ha ha ha sicken karl du har! fy vad jag skrattar... kan tänka mig att ni haft det roligt ikväll :)
  • Längtan efter liten
    Pancakes skrev 2010-10-06 09:14:20 följande:
    Måste fråga en sak...När är det gravtesten blir svagare igen? Jag har tagit tre stycken nu och min man "förbjuder" mig att ta fler för han tycker att det bara gör mig mer hispig. Borde jag ta ett igen tycker ni? Det senaste jag tog var för en vecka sen.
    Tar inte det lång tid innan de blir svaga? jag testade nog fram till vecka 12-13 och då var de super starka... men det kanske är olika?
  • Längtan efter liten

leverpastej kan jag inte vara utan, är helt gaaalen i det. var jag med dottern med... det är ju helt okej att äta inget farligt alls :D

• Längtan efter liten

sicken fin bebis :)

• Längtan efter liten
    Pancakes skrev 2010-10-06 10:58:11 följande:
    Nu blir jag förvirrad... Jag trodde man skulle äta extra mycket järn under graviditeten?? Jag äter "mitt val kvinna" just nu och försöker äta blodpudding, spenat och leverpastej och sånt mer än vanligt. Är jag fel ute?
    det är väl ibörjan man ska undvika järn? och sen är det mest lever de pratar om som inte är bra
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma