Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

Pancakes skrev 2010-10-20 13:45:31 följande:
    Nej, jag med! Kände av lite grann förra veckan men just precis nu känner jag mig precis som vanligt.
    hhe gött att inte vara ensam.. man känner isg lätt onormal att inte känna något :)
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

Tog kort på magen, och tycker den är mindre än innan.. iaf lika stor.. har inte växt på 2 veckor :/ kanske att det är så att bebisen inte växer... kanske därför läkaren tyckte jag bara var i 14+3 och inte 15+3 förra veckan? :( känner mig ledsen nu.

• Längtan efter liten
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-21 10:36:52 följande:
    Tarmmarna svullnar upp i graviditeten och i vecka 20 släpps svullnade ca och magen går ner
    jo du har säkert rätt, men kan inte sluta oroa mig då läkaren fick mig till 14+3 förra veckan då jag skulle vara 15+3.. tänk om det stämmer att bebisen kanske inte växer och kommer dö :(
  • Längtan efter liten
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-10-21 10:46:19 följande:
    Längtan: tog du bilderna samma tid på dygnet? Min mage är större på kvällen så för att inte skrämma upp sig själv så ta alltid samma tid! jag tycker din mage ser stor och fin gravid ut!!
    jag tror inte jag gjorde det... tror de förra är från kvällen, men är inte säker...
    Men det skrämmer mig ändå nu efter det som läkaren sa :(
  • Längtan efter liten

pratar gråtandes med bm nu. får se vad hon säger :(

• Längtan efter liten

Fick prata av mig lite nu.. och hon gick igneom min journal.. läkaren hade INTE skrivit in vad han daterat mig till så hon försökte lugna mig med att han omöjligt kunde ha gjort det noggrant och att jag då ska försöka slappna av och inte tänka så mycket på det.
    Hon menade att den 4 nov gör de en noggrann genomgång och det är då DEN tiden man ska gå efter...

• Längtan efter liten

tack tjejer.. nu måste jag vara lite med dottern... stackars henne...

• Längtan efter liten
    Happiness skrev 2010-10-21 15:42:59 följande:

Hej mina underbara tråd mammor! Vi väntar en liten flicka. Jag är 19+1 idag (20) som jag misstänkte. KUB uträkningen stämmer alltså. BF 15 mars inte ändrat. Hon håller upp knogen vid ansiktet!!!!! Sparkade och levde massor. Huvudet ligger ber och fötterna upp. Känner mig LYCKLIG! Allt såg fint ut de hittade inget att anmärka på. Är helt slut efter denna känslomässig pärs. Går till kojs. Kramar från mig och Sofia.

vad ni är gulliga.....tvillingar!!!!! Haha!

åååh happi så underbart att höra.. en liten flicka, vad roligt... så det blir en Sofia? mysigt :) längtar såå.
  • Längtan efter liten

jag började känna mina bubbel i vecka 14... nu känner jag det mer och mer... men vill känna riktiga sparkar , då detta är osäkert om ni förstår :D

• Längtan efter liten

SPAM!!!

vet ni vad jag gjort?! = )
    ajag har bokat 3D/4D ultraljud den 28 december :)
    Tänk så roooligt...
    Ska bli helt underbart, så nu har jag verkligen något att se fram emot ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma