Plus igen efter mf/ma
Hjärtat hos embryot har nu utvecklats helt och börjat pumpa blod
Hjärtat hos embryot har nu utvecklats helt och börjat pumpa blod
hej tjejer... nu står planksten i ugnen och gottar till sig :)
ikväll blir det lite fredagsms..
jag har köpt en present till älsklingen som ett bevis för hur mycket jag uppskattar allt jobb han gör här hemmamed renoveringen... är dålig på att säga det till honom..
så nu blir det plankstek och present, sen ikväll blir det fruktsallad med after eight i och glass och grädde till :)
mys mys.
smålandsjänta; hur går det? hoppas det är falkst alarm :(
Odd vännen.. du är underbar. och en alldeles underbar mamma.. Dina döttrar kunde ALDRIG få en bättre mamma än vad du är. Tänk vad mycket du har gått igenom för deras skull och hur mycket du fortfarande kämpar för deras skull... en "vanlig" mamma hade gett upp för länge sen.. Men du kämpar fortfarande fast elden snart slocknat. Men försök att hitta glöden igen och återtänd dig själv. DU är värd det och dina töser är värda det...
De behöver dig mer än du anar.
När de väl är så gamla att de har en egen talan kommer de komma till dig, det lovar jag dig...
Men så länge det är som det är i nuläget och ditt X inte är resonerbar måste du försöka att vara stark för deras och din egen skull...
Jag sitter här varje dag och skickar över så mycket energi och styrka jag bara kan till dig. Om jag bara kunde hade jag velat lyfta din börda lite så att du skulle få andas lite lättare. Men nu är jag ingen superhjälte...
men jag lovar dig att om jag blir det så är du den FÖRSTA människan som kommer få hjälp av mig..
Jag tycker så oerhört mycket om dig som människa Odd, så kämpa..
Stor varm kram från lilla mig...
EVSI: grattis grattis :D