• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sofy
    Längtan efter liten skrev 2010-08-31 15:20:08 följande:
    då gjorde jag mitt första vul :D
    hur stor va din säck då? :D va såg ni?
  • Happiness
    Längtan efter liten skrev 2010-08-31 15:19:45 följande:
    ha ha ha är din hjärna teflon eller avtagbar (asg)
    Hahaha bägge delarna. Just nu har jag lagt ifrån mig teflon hjärnan. Glömt var dock...HAHA Ska prova kardborreband.
  • Längtan efter liten
    Happiness skrev 2010-08-31 15:30:30 följande:
    Hahaha bägge delarna. Just nu har jag lagt ifrån mig teflon hjärnan. Glömt var dock...HAHA Ska prova kardborreband.
    ha ha ha ja kardborreband är bra. eller sån där häftmassa du vet... och har du inte det så går det alldeles utmärkt med tuggummi också...
    Längtan efter liten är stor
  • kajsalisa

Oj vad ni skriver tjejer. Hemskt ledsen å säga det, men jag hinner inte riktigt med i ert tempo. Jag ÄR här, och jag läser så mycket jag kan och kommenterar när jag kan. Har oftast bara tillgång till internet via min telefon då mannen pluggar och sitter vid datorn ofta. Ni får inte bli ledsna på mig för att jag inte deltar i diskussionerna så mycket. Det betyder inte att jag tänker på, och håller tummarna för alla härinne mindre för det. Kram på er alla!!

• Odetta

Oj vad ni skriver tjejjer!

GRATTIS till lyckade VUL!!! HÄRLIGT!!!

KRAMAR till er som behöver det....(en extra kram till MCT79...vännen, du vet att både tummar och tår hålls här)

Lite ego:
    Här har jag haft mina två första dagar i skolan nu....tiden bara flyger iväg och innan jag vet av det så vaknar jag på soffan klockan 01:30 på natten efter att ha somnat innom 5 minuter när jag satt mig där vid 20. Men men...RUL nästa vecka och när det är avklarat så ska jag banne mig börja njuta. Jag vet att jag har sagt det inför varje UL nu, men på rul kollar dem ju så den är frisk...inte bara att den lever.

***kramar till er alla***

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Längtan efter liten
    sofy skrev 2010-08-31 15:27:29 följande:
    hur stor va din säck då? :D va såg ni?
    då trodde han att han såg ett foster på 2mm.. men det är inte säkert...
    hunnsäcken mätte han inte, men sen var jag inne på akuten 2 dagar efter alltdå 6+1 och då var hinnsäcken 14mm..
  • Längtan efter liten
    Mamma till W skrev 2010-08-31 15:22:01 följande:
    Klart man itne behöver, men sååå mycket smidigare. :) vi får se vad det blir. :) men kladdiskaka lät riktigt mumsigt!
    du kommer inte att ångra dig :)
  • Längtan efter liten
    Odetta skrev 2010-08-31 17:02:12 följande:
    Oj vad ni skriver tjejjer!

GRATTIS till lyckade VUL!!! HÄRLIGT!!!

KRAMAR till er som behöver det....(en extra kram till MCT79...vännen, du vet att både tummar och tår hålls här)

Lite ego:
    Här har jag haft mina två första dagar i skolan nu....tiden bara flyger iväg och innan jag vet av det så vaknar jag på soffan klockan 01:30 på natten efter att ha somnat innom 5 minuter när jag satt mig där vid 20. Men men...RUL nästa vecka och när det är avklarat så ska jag banne mig börja njuta. Jag vet att jag har sagt det inför varje UL nu, men på rul kollar dem ju så den är frisk...inte bara att den lever.

***kramar till er alla***
    oj ska du redan på RUL, häftigt och helt underbart.. då har du nästan gått halva tiden.. kan du tänka dig det? snar hardu din plutt hos dig.
  • sofy
    Längtan efter liten skrev 2010-08-31 17:46:33 följande:
    då trodde han att han såg ett foster på 2mm.. men det är inte säkert...
    hunnsäcken mätte han inte, men sen var jag inne på akuten 2 dagar efter alltdå 6+1 och då var hinnsäcken 14mm..
    okaj :D dåså! då har ju säcken växt ikapp nu på 6 dagar.. den har alltså växt 2 mm om dagen, galet! eftersom den va 15 mm idag.. o så gulesäcken låg där i också. nu ere nedräkning till nästa VUL på fre nästa vecka, då ska ja se min lilla räka! så ere bara, haha :)
  • Längtan efter liten
    sofy skrev 2010-08-31 17:53:58 följande:
    okaj :D dåså! då har ju säcken växt ikapp nu på 6 dagar.. den har alltså växt 2 mm om dagen, galet! eftersom den va 15 mm idag.. o så gulesäcken låg där i också. nu ere nedräkning till nästa VUL på fre nästa vecka, då ska ja se min lilla räka! så ere bara, haha :)
    det kommer du få göra :) allt kommer gå jätte bra för dig Sofy, inget snack om saken :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma