Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2012-03-12 15:13:18 följande:
    I natt åt dom 23, 04 och sen 08... Helt ok!
    Men du, hur GÖR du? Får ungarna mat samtidigt? Ersättning? En vid varje bröst samtidigt? Novis på tvillingar *s*
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Grattis SOMA!! Härligt att få ligga och snutta bebis nu Kram!!

• Dag och natt

Åh vad roligt Lisa, stort grattis! Håller alla mina tummar att det ska gå bra framöver. {#emotions_dlg.flower}

Visst är det konstigt Sofy, att två graviditeter kan vara så olika varandra. Jag har - i jämförelse med den förra - en riktig drömgraviditet hittills med bara illamående mellan ca v 6-9 och sen har det bara varit ett få antal gånger som jag faktiskt spytt (och då för att jag åkt bil OCH varit jättehungrig). Men jag mår jättebra nu och har inte heller tagit några mediciner den här gången förutom nån dag där i början.

• Dag och natt

Det var KUB vi gjorde! RUL blir den 17 april, är i v 15+2 nu. Beräknad ca den 8 sept!
    Måste säga att det har gått fort hittills, nu när jag sluppit illamåendet så pass mycket.  

• Dag och natt
    Cat79 skrev 2012-03-26 19:56:19 följande:
    SoMA: Har er lilla tjej ett namn ännu? Är ju så roligt med namn men svårt!

Idag fick vi reda på att det var en sjuk flicka jag hade i magen även denna gång. Inom kort tar vi nya tag och hoppas komma hit igen med ett plus och att det går hela vägen!

Kram på er!
    Lilla hjärtat då, tänker på er mycket. På vilket sätt var hon sjuk? Hoppas verkligen att det går vägen nästa gång. Kram! Hjärta
  • Dag och natt

Välkommen Den lilla M! Vi hänger i samma septembertråd vet jag

Jag är nu i v 17+3 och det känns underbart att ha kommit så långt nu.  

Skönt att du fått gravpenning beviljad nu plutten! 

Hur mås det med er andra? Mimmi, jag kan ingenting om IVF men vad kommer hända härnäst för dig nu?

Har ni några trevliga påskplaner på gång? Vi åker hem till mina föräldrar och vilar upp oss lite, har varit jättetrött senaste 1,5 veckan (efter sommartiden!) så jag känner verkligen för att bara få ta det lugnt i några dagar. 

• Dag och natt

Glad påsk! Är i norr och sliter i mammas och pappas trädgård, här har vi iaf jättefint väder  

• Dag och natt

Härligt Lisa med goda nyheter! Hur gör de med cystan då?

Javisst - vi har RUL om en vecka!

Nu börjar jag tyvärr bli förkyld, visst är det typiskt när jag precis bokat upp mig på gravidpilates med början på torsdag...  Obestämd

• Dag och natt

Men så det plussas här i tråden, grattis kmw!!  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 18+
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma