Plus igen efter mf/ma
påvägmotsyskon: Åh vilken goding!!!!!! Så himla söt!
påvägmotsyskon: Åh vilken goding!!!!!! Så himla söt!
Åh vilka söta bebisar. Man blir så bebissugen!
Sugar: Härligt att du är tillbax!
Åh man blir ju verkligen lite sugen när man ser era bilder med nyfödda bebisar!!!! Igår fick jag tag i en skötväska som jag fick GRATIS och sedan fick vi förmodligen tag i en babysitter. Dock visste hon inte om det var en sån som vi ville ha. Jag ville gärna ha en som har fulltliggläge så man kan använda den från start och det är de grejor vi behöver till bebis!
2barnsmamma: Ibörjan av mina graviditeter har det ju ALLTID kännts som at mensen kommer vilken sekund som helst liksom.
Sugar: Härligt med sprattel! Jag känner flera gånger om dagen nu och då slipper man ju liksom nojja sig!
Färnevik: En månad sedan. Tiden går verkligen fort!
Jag har varit ute med barnen några timmar nu och AJ mina höfter. Det är inte skönt. VI som ska åka till fjällen nästa tisdag MEN det ska nog gå bra. Så länge jag inte behöver stå och gå hela tiden!
Sofy: LYCKA till idag nu!
Little Junia: Hoppas er lille kommer snart! NU måste den vräkas!
Idag går jag in i v25. Det firar jag med VAB ![]()
Pancakes: Värdena var ju bra! Skönt att SF måttet gått upp.
Jag ska till bm imorrn och kommer då att ta om mina järnvärden allihopa så håll nu tummarna för att de inte gått ner varken HB eller Ferritinet för har de gått ner för mycket blir det järnsprutor 2ggr/vecka på förlossningen........
Pinklove: Åh jag sitter ju med tårar i ögonen när jag läst din förlossningsberättelse! Med mina 2 så har jag varit öppen typ ingenting när jag kommit in med. Då har man så himla ont och vill bara dö men med andra barnet gick det mycket fortare fast jag kom in och bara var öppen 3 cm. Vad underbart med en sån man också. Min har också varit underbar alla gånger måste jag säga!
Nu ska jag städa klart. Har tagit reda på tvätt och lagt undan. Vår dottern har 50! par byxor så hon behöver då inget nytt på länge sonen är inte långt efter han heller så nu ska jag inte köpa nåt mer till dem på ett tag kan jag säga!