• Evve81

Plus igen efter mf/ma

Happi: Grattis om jag inte skrivit det redan! KOnstigt med mätningen dock!

Sugar: Hoppas du mår bättre!

Jag har varit och scrappat i helgen och jag kan säga att min rygg inte är att leka med. Jag är ju bara i v 22 och det känns ju sjukt trist om det ska bli värre   Nåja jag har i alla fall känt bebis varje dag och det är så skönt för då slipper man ju oroa sig!

• Evve81

Sötfilur: Om det är begagnade kläder som är använda till flera barn skulle jag MAX ge 5-10/plagg........ Går man på bytardagar kan man hitta superfina bebiskläder för lite och ingenting! Bärselen är nog kanske värd typ en 50 lapp!

• Evve81

Sofy: Spännande! Han verkar ha en egen vilja din prins!

Just nu har jag sjukt ont i ryggen. Kan inte gå nästan. Tur det brukar vara bra på morgonen så man kan gå till jobbet och hem tar jag mig nog också. Jag jobbar kortdag imorgon. Jag kommer ringa VC imorrn eller om jag borde ringa BM men min ljumske är ju inte gravid relaterad . Nåja nu ska jag pyssla en väska till dottern så jag får nåt annat att tänka på

• Evve81

Jag har varit på VC idag och såklart kan man inte göra nåt åt min ljumske medan jag är gravid däremot sa han att jag skulle återkomma efter graviditeten och få tid för en röntgen eftersom det inte är gravid relaterat.

Nåja innan VC var jag en snabbis på en bytardag och hittade lite kläder till sonen och ett par bebis byxor!!! Så ikväll medan dottern är på barngympa ska jag på jobbet och göra det jag tänkte göra idag när jag var till doktorn.

• Evve81

Åh vad duktiga ni är som tränar och som kan träna. Jag saknar verkligen min träning men med min ljumske och rygg nu går det inte eller jag kan simma om jag vill det i alla fall. Jag LÄNGTAR till bebis kommer ut och man kan börja ta raska promenader med vagnen!!!!

• Evve81

2barnsmamma: Cancer är en jävla sjukdom rent ut sagt. Fy så tragiskt!

Fy fabian vilken dag. Gick rätt bra i morse när jag gick till jobbet men desto längre dagen gick desto värre blev deti ljumsken och ryggen. När jag gick och hämtade barnen blev det nästan outhärdligt. Tårarna var nära när jag kom hem och dessutom var bägge barnen på ett strålande humör...... Jag som har hög smärttröskel brukar inte vara såhär påverkad....... URK jag har ju tänkt jobba i 3 månader till En sak är säker jag kommer börja åka bil till jobbet ett tag framöver.

• Evve81

Småland: Skönt att det gick bra trots allt!

Fördelen med förlossningar är ju att de i de allra flesta fall ger ett väldigt positivt resultat. Smärtan ger nåt liksom eller vad man ska säga. Jag har ju tänkt gå och simma idag men det går ju inte. Jag kan knappt gå och hoppas det blir bätttre så jag kan jobba hela veckan.

• Evve81

Hmm jag minns inte mina barns hjärtslag men jag ska till bm om 1,5 veckor och då ska det bli spännande att höra vad det ligger på då!

Imorgon är det första april kan tänka mig att barnen på jobbet kommer göra ALLT för att lura mig

Jag hade ju sparat mina gamla amningsbhar men nu kan ju inte hitta dem någonstans och jag har ju växt ur typ ALLA mina andra. Så imorgon måste jag köpa minst en ny bh........

• Evve81

Sötfilur: VI har inte inrett barnens rum förrän de kommit ut och egentligen behöver de inte något eget rum på LÄNGE. Vi håller på fundera hur vi ska göra med vår bebis och eget rum. Första året lär den sova i vårt rum och sedan har våra stora barn varsitt rum på övervåningen precis som jag och maken. Nere kan man göra ett sovrum till men det blir nog när dottern blir större. Men i det rummet har vi nu TVrum ihopsatt med vardagsrummet som är ett lekrum och det används flitigt så jag håller på fundera om vi ska ställa bebisens säng på övervåningen i hallen för den kommer ju bara sova där ändå. Det löser sig säkert

Jag köpte en JÄTTE godispåse idag och nu har jag fått nog av den känner jag men den räcker imorrn med

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma