Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

sofy skrev 2010-10-26 23:25:40 följande:
    Haha vi får la se ;) 3 nov va? Hur känns de nu? Jag blev så paff av dom hårda orden förut så jag svarade inte då.. abort o skilsmässa, nä fy!! :( Ska icke behöva hända! Förstår hur jobbigt de är me läkare som daterar fel men de är nog ingen fara alls!! Kämpa på, massa styrkekramar! {#emotions_dlg.flower}
    4 november sja hag på RUL, så vi får se om de ser något då.. ska se imorgon med ifall jag kan luska lite.
    Jag vet att det var hårda ord. skulle ju självklart inte vilja gå igenom en skillsmässa. min famlij är ju mitt liv. men som det ser ut här hemma blir man TOKIG! det är faktiskt ett rent helvete..
    och jag är mest rädd för min hälsa och dotterns. men jag pratade med sambon om det och vi ska göra vårt bästa för att det ska gå så snabbt som möjligt...

Och det där med dateringen, det är inte riktigt bara det som skrämmer mig..jag menar 10 dagar hit och dit är väl egentligen ingen större sak, men när magen helt plötsligt känns borta blir man lite nojjig tillsamamns emd dateringen om du förstår..
    jag är väl bara ett praktexempel på en jobbig gravid kvinna :S
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

var hos läkarn idag och det var som den förre läkaren sa.. blev bakflyttad lite... går väl in i vecka 18 idag eller imorgon.. så 6-7 april istället för 3...

• Längtan efter liten
    sofy skrev 2010-10-28 13:54:34 följande:
    Härligt :) Kan du släppa oron nu då? :)
    nej.. eller oro och oro...
    jag har inget val längre.
  • Längtan efter liten
    sofy skrev 2010-10-28 14:10:56 följande:
    Inget val? Men allt såg bra ut antar jag?
    ja det gör ju det... den viftade och sparkade för fullt..
    förlåt för mitt dåliga humör alla..

jag mår bara inte bra psykiskt just nu...
    jag ska ta tag i detta...

förlåt.
  • Längtan efter liten
    Pancakes skrev 2010-10-28 14:49:36 följande:
    Usch, vad jobbigt! Skickar en stor kram till dig! Hoppas det blir bättre!
    ja det är jobbigt, men jag ska försöka ta mig ur det här, för bebisen och familjens skull..
    trodde jag skulle få en bra graviditet..
    men får väl hoppas jag får deprissionen nu istället för efter förlossningen.
  • Längtan efter liten

mabaja: så söt hon är lilla dockan :D
    simborgarmärket det var inte dåligt det.
    det blir säkert bättre med det med. Men mysigt att ha henne nära, även om man behöver lite egentid också.
    stor kram till dig.

• Längtan efter liten

Ingen som vet någon bra sida där man kan beställa cupcakes saker... dvs tex handdukar med cupcakes på eller dylikt? har en vän osm är GALEN i allt vad cupcakes har med att göra så jag vill köpa något med det.

• Längtan efter liten
    Odetta skrev 2010-10-29 12:31:22 följande:
    Dem säljer faktiskt lite saker på ICAMaxi med cupcakes på Köpte ett jätte sött block med en massa fina cupcakes på framsidan....och så hade dem lite till. Men vet inte om det var främst bland papper och pennor eller om det fanns på fler ställen där, tittade inte på annat ställe.

Annars vet jag inte såhär på rak arm....

*kram*
    ååh super tack.. ska genast kolla upp detta.
  • Längtan efter liten
    Odetta skrev 2010-10-29 13:51:40 följande:

Åh...vet ni vet ni vet ni!!! JAG ÄR SÅ GLAAAAAD!!!!!!

Jag har ju en foglossning som heter duga...har gått med krycka i 2 månader redan och det blir bara värre. Så har jag förgäves försökt att få tag i sjukgymnasten som tillhör BM och nu tänkte jag att jag skiter i dem och ser om jag hittar någon annan...

...och det har jag gjort!!!!!

denna sjukgymnast praktiserar i vår lilla ort (som är en kurort med badhus som har en rehab pool med 32 grader i vattnet) och jag ringde honom nu och frågade om han hade tid för en till patient...och det hade han.

JAG SKA FÅ BÖRJA PÅ SJUKGYMNASTIK I POOLEN REDAN NÄSTA VECKA!!!!!

Woohooo! Och förutom att det i sig redan är så himla bäst, så vet ni...enligt hemsidan så gäller mitt högkostnadskort, så då blir det ju till och med GRATIS! DUBBELWoohooo!

Så nu är jag så himla glad! Min dag blev precis heltoppen

*kramisar*

fasen så skönt odd, äntligen kanske du slipper den värsta smärtan.. underbart.
  • Längtan efter liten

vad heter såna man har runt magen när man är gravid? som stödjer upp lite?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma