Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Plus igen efter mf/ma

Vad kul Saftis!! Ska bli kul att jämföra magar hihi  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 19+
  • Dag och natt
    Cat79 skrev 2012-04-17 19:57:03 följande:

Dag och Natt: Jippi!!! Underbart att ha RUL överstökat och nu väntar ni en frisk liten bebis - äntligen. Du är så värd detta!!! Många kramar!!

Ja!! En frisk bebis!! Fått för mig att det aldrig skulle hända. Jag är rädd att jag kommer bli shoppinggalen nu, så det var nog tur att vi inte tog reda på könet så jag får hålla mig till neutrala kläder! Cool Hoppas verkligen att ni får ert efterlängtade syskon också snart och att vi får följas åt. Kramar!
  • Dag och natt

Håller tummarna stenhårt Mimmi! Det går jättebra.

• Dag och natt

Jag tycker om att du är här med oss så du ska inte sluta tycker jag, vi kan säga att du har tjuvstartat eller hur
    Det här ska bli bebis av nu. Gud vad skönt att du har kommit igång med sprutorna nu, det känns som om man kommer så mycket närmare! Hur länge ska du ta sprutor nu då?

• Dag och natt

Låter bra det!

Själv har jag suttit och ansökt om körkortstillstånd ikväll! Skulle ju kännas bra att ta det kanske innan, men förmodligen i höst nångång efter att plutten tittat ut. Har dragit på det alldeles för länge nu haha men i morse kände jag att nu måste jag sätta fart, är ju inte direkt ungdom längre. Flört

• Dag och natt

Förstår ni, jag blev erbjuden sittplats på p-tåget i dag på vägen hem! Hade bara tre stationer att åka och det är alltid skönt att sitta och nu var det dessutom proppfullt med folk överallt. Hon "upptäckte" mig efter 1,5 station och då stod jag dessutom bakom henne och ändå sa hon "åh men herregud vill du sitta?!" trots att det stod personer mellan henne och mig haha. Då började jag undra hur stor min mage egentligen ser ut att vara Drömmer och försäkrade henne att jag inte behövde sitta eftersom jag dessutom snart skulle kliva av. Skrattande

• Dag och natt

Ska förresten på gravidpilates för första gången i kväll, ja överhuvudtaget pilates för första gången. Behöver man ha innerskor eller står man i strumplästen, nån som vet?

• Dag och natt

Härligt Lisa!!! Nu ska det gå vägen.

I dag firar jag v 20+0!! Känner den sparka mer och mer och nu börjar jag även känna av sammandragningar! Spännande, kul att allt bara löper på som det ska. I morgon ska jag till BM och ta bt igen och då får vi även skriva in oss på föräldragruppen.  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 20+
  • Dag och natt

Ja visst hade det varit härligt med bara några veckor kvar Skrattande Känns som en evighet kvar men jag tror att det kommer gå ganska snabbt ändå, hoppas det iaf.

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 20+
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma