-
Hehe, jag tänkte väl. Inte många som skulle vilja ha med svärmor på förlossningen liksom. Tänker på Solsidan och sista avsnittet när bebisen föds och svärmor kommer in på rummet och vill vara med och har med sig passerad kalops till henne. Haha, det är så himla roligt :)Odetta skrev 2011-01-14 10:36:43 följande:Nä, min mamma ska vara med och svärmor ska passa vår lilleman
-
Wow, vad coola ni är! För mig är det fullkomligt otänkbart med någon annan i rummet överhuvudtaget, framför allt svärmor även om hon är supergullig. Men ni har ju filmteam och allt till och med så ni är nog inte lika lättgenerade som jag :)Odetta skrev 2011-01-14 10:49:14 följande:Ja, solsidan är hysterisk!
Jag skulle faktiskt inte ha nått emot att ha med henne...frågade mannen min om han denna förlossning vill att hon ska vara med eller om han hellre har med min mamma...han valde min mamma
Jäklar, det är ju snart dags för dig! Vad spännande!!! Jag har lååååång tid kvar. -
Ja, skumt. Jag hade ju samma värde men BM sa ingenting om det till mig. Avvakta till nästa gång och se om det är någon förändring kanske?Muffe80 skrev 2011-01-14 15:35:41 följande:Mitt blodvärde var 128 sist, skulle ni äta järntablett då? Min bm tyckte man kunde göra det i förebyggande syfte men jag tackade nej och hon sa att det gick bra tills nästa gång
Varför äta ngt om värdet är OK? -
Känner PRECIS likadant så att det är som jag nästan skrivit det självMuffe80 skrev 2011-01-18 11:11:36 följande:odd. Tack, det var tänkvärt och helt sant!
Det beror lite på vad man gör det till. Vi är båda måna om redan nu att det ska bli som "vanligt" , att vi inte ska ge upp resandet, att vi ska ge vrandra tid till egna saker och att vi ska ha barnvakt och hitta på saker bara vi två.
Hoppas att ett barn bara förgyller vår tid tillsammans
Man är ju lite rädd när man nu har det så himla bra, och så finns en risk att det förändras liksom 
-
Åh, vad söt han är 2barnsmamman! Helt underbart verkligen :)
-
Grattis Färnevik! Vilket pucko till släktning! Och på din födelsdag och allt, vad lågt! Skönt att du fick prata av dig om det med psykologen i alla fall. Lycka till med resten av dina åtaganden idag!
-
Tjejer, är att det drar i höftböjaren och gör lite ont ett tecken på foglossning? Eller brukar det vara nån annanstans? Har varit och kört body pump så det kan vara det, men har aldrig känt så här förut riktigt.
-
Välkommen med ditt nya nick Sötfilur! Jaaa, dagens fråga måste vara kvar! Jag är rätt bra på att komma med dagens fråga jag med. Känns som alla kan så grymt mycket i den här tråden och jag inte läser på om nåt. Läser i min bok om just "min vecka" men annars har jag inte läst på särskilt mycket förutom livsmedelsverkets matråd. Ni är ju helt grymma och kan allt i den här tråden verkligen :)
-
Stor kram till dig också gulliga MImmi! Hoppas du snart är här i tråden för gott för att stanna!
Odd, jättelycka till imorn! Otroligt spännande! -
Vet Odd om det blir en kille eller tjej förresten? Nån som vet? Odd har loggat ut..