Plus igen efter mf/ma
Någon här som är kreativ???
www.familjeliv.se/Forum-5-172/m56154952.html
*kramkram*
Odd, vad fin du blev!!! Har du lockat håret lite också eller har du självlockigt?
Jag har också funderat över det där med var man ska ha skötbordet. Tack för alla tips. Verkar som det funkar att ha det i barnrummet ändå. Vi kommer att ha flyttat när bebisen kommer och vill inte "förstöra" mitt spabadrum med ett skötbord. Vill bara ha myspys därinne. Men men, man får kanske prioritera om lite sen. Tvättstugan då? Ingen som har den som skötrum?
Mallanis, känner igen allt du skriver. Känner likadant och gick ut och shoppade i helgen. Varför klämma ner sig i sina jeans som sitter illa och känna sig ful.. Köpte mammajeans istället och en snygg topp och halsband från Snö och kände mig lite finare. Vet inte varför men har liksom fått för mig att det inte BORDE synas än och att jag inte borde gått upp i vikt men måste börja acceptera fakta. Är i vecka 17 och har gått upp några kilo och får inte igen byxorna och det är ju inget konstigt egentligen. Så det enda jag kan ge som tips är att anpassa dig efter situationen och köp några bekväma kläder och fräscha underkläder, det räcker väl med att de är nya och sitter bra och så får man väl ta det där med sexiga spetsunderkläder senare när man inte är gravid längre.
Oj, låter farligt att läsa en sån där bok. Ångestframkallande liksom. Visst är det saker som händer med kroppen men man får tänka att man ska vara stolt över sin kropp som kan åstadkomma något så fantastiskt.
Jag ska på RUL om en vecka. Du också?