Plus igen efter mf/ma
Pc- RUL 3 jan så du är en vecka före! Ja boken....den skulle vara "inspirerande för sex" och att man ska tycka om sin gravida kropp....ja hoppas att den blir bättre...just nu blev jag bara deppig för allt skit man kan åka på....
I min "skit"stad så hittar jag inga mammakläder!! Inte ens på H&M! men har köpt 2 par mammabyxor men på överdelen då? känner mig inget fin...fast lite nya snösmycken skulle nog hjälpa ;) jo jag får nog glömma snygga bh´s för jag vill inte lägga ut massa pengar på BH´´s som jag inte kommer kunna använda sedan men jag som alltid gillat snygga underkläder kommer tyna bort i bomuls bh.....
äch jag vet att jag är fåning....det är inte viktigt egentligen... bara självförtroendet som fått sig en smäll...
Jag handlade svarta stuprörsjeans från Mamalicious på Vero Moda (finns att handla på nätet också) som blir rätt snygga instoppade i högklackade stövlar och en tunika från MQ med band under bysten som man knyter i ryggen + matchande armband och halsband från Snö + ett nytt läppglans och det gjorde verkligen susen för mitt självförtroende bara det lilla. Känner mig riktigt fin faktiskt för första gången på länge. Jag är en sån som alltid har tajta kläder och det där med tunikor har jag alltid tyckt varit "gravidkläder" som får en att se tjock ut. Men nu passar dig alldeles perfekt! Man får byta stil lite under graviditeten och gå ifrån sånt som man vanligen trivs i så känns det lite roligt till och med tror jag!
Strunt samma, ett fint namn är ett fint namn. Man måste inte vara så udda jämnt heller. Barnet blir nog bara gladare om man ger det ett namn som inte sticker ut allt för mycket som man kan mobbas för. Så tyckte jag i alla fall i skoltiden. Hade inget emot att ha ett jättevanligt namn som två andra i tjejer i klassen hade, det var bara skönt.