Inlägg från: Pancakes |Visa alla inlägg
  • Pancakes

Plus igen efter mf/ma

Muffe80 skrev 2010-12-28 14:54:48 följande:
    Finfin bild Pancakes, och jag kan inte alls se vad det är för kön
    Tack! Den blev lite suddig när jag scannade den men tyckte ändå man ser ansiktskonturerna väldigt bra.

Men du, du skrev "han" i ditt inlägg ovan. Har ni tagit reda på vad det blir?
  • Pancakes

Ja, "han" känns ju lite trevligare än "den".

Det kommer nog bli att vi säger "han" för av det man såg tyckte vi mest att det såg ut som en kille. Men hon försökte inte visa men det är väl oundvikligt antar jag, stackarn är ju naken liksom :)

• Pancakes
    Mamma till W skrev 2010-12-28 15:06:02 följande:
    jättefin bild i galleriet! Verkligen jättefin profilbild! Vi fick en del bilder men ingen i profil på Wilda! HAHA
    Ja, det blev en bra profil en gång där i början. Sen for den runt en massa.
  • Pancakes

Wiiiiiiih! Enormt stort grattis till Björnis för Mr No Name :) :) :)

Tusen tack också för din utförliga berättelse!
    Kram

• Pancakes

Ät du dina mackor Muffe om det är det som går ner! Du går ju på kontroller hos barnmorskan för att se att den växer som den ska och det gör den ju så den tar väl åt sig av vad den behöver. Och alla ultraljud har ju sett bra ut eller hur?

Jag tycker inte din lista är så farlig. Ja, det är lite mat men det är ändå näring i de grejerna. Det är ju inte direkt godis och chips liksom.

• Pancakes

Instämmer med Miraclee, du behöver inte oroa dig alls! Kroppen är så smart och säger till vad den vill ha. Passa på och ät bara det du tycker är gott och strunta i måsten.

Var glad istället att du är liten i maten och inte lägger på dig en massa onödiga babykilon som du får kämpa med resten av ditt liv sen. Jag är orolig åt andra hållet och skulle gärna vara som du. Jag kommer sluta som en flodhästGlad

• Pancakes

Underbar bild på Elias! Han är bara så söt!

Satt precis och roade mig med att försöka gissa vad folk i tråden heter på riktigt. Man liksom utgår från att Kajsalisa heter Kajsa på riktigt men det kanske du inte alls gör, haha. Miraclee tror jag heter Sofia och Muffe tror jag heter Malin. Är jag helt ute och cyklar? Flört

• Pancakes
    miraclee skrev 2010-12-29 13:48:11 följande:
    Hahaha ja visst äre kul o gissa, o hur folk ser ut på riktigt också! :D

Jag heter Sofie (stavas me den hemska stavningen Sophie) men jag har ALLTID stavat Sofie ;) Kallas dock Fia.. alltid gjort, sålänge jag kan minnas.. så säger för de mesta "Fia" om jag presenterar mig, av mina föräldrar kallas jag Loppan! ;)
    Loppan, vad gulligt! Har ni några potentiella namn till lillkillen då?
  • Pancakes
    miraclee skrev 2010-12-29 14:12:28 följande:
    Vi har bestämt namn nu ;) Jag heter ju Sofie (internationellt gångbart Sophie, därav stavningen... grr!) min man heter Charlie.. så vi ville ha ett "inte för svenskt namn" - Devin is the answer! ;) Devin Lillieqvist.
    Åh, vad fint! Tror inte jag hört det förut.
  • Pancakes
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-29 15:09:45 följande:
    Hahaha ja men gissa vad 2 barns mamma84 heter eller hmm ja 3 barns mamma84 heter
    Kan säga att det börjar på C och slutar på A hahaha
    Charlotta?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma