Plus igen efter mf/ma
Men du, du skrev "han" i ditt inlägg ovan. Har ni tagit reda på vad det blir?
Ja, "han" känns ju lite trevligare än "den".
Det kommer nog bli att vi säger "han" för av det man såg tyckte vi mest att det såg ut som en kille. Men hon försökte inte visa men det är väl oundvikligt antar jag, stackarn är ju naken liksom :)
Wiiiiiiih! Enormt stort grattis till Björnis för Mr No Name :) :) :)
Tusen tack också för din utförliga berättelse!
Kram
Ät du dina mackor Muffe om det är det som går ner! Du går ju på kontroller hos barnmorskan för att se att den växer som den ska och det gör den ju så den tar väl åt sig av vad den behöver. Och alla ultraljud har ju sett bra ut eller hur?
Jag tycker inte din lista är så farlig. Ja, det är lite mat men det är ändå näring i de grejerna. Det är ju inte direkt godis och chips liksom.
Instämmer med Miraclee, du behöver inte oroa dig alls! Kroppen är så smart och säger till vad den vill ha. Passa på och ät bara det du tycker är gott och strunta i måsten.
Var glad istället att du är liten i maten och inte lägger på dig en massa onödiga babykilon som du får kämpa med resten av ditt liv sen. Jag är orolig åt andra hållet och skulle gärna vara som du. Jag kommer sluta som en flodhäst
Underbar bild på Elias! Han är bara så söt!
Satt precis och roade mig med att försöka gissa vad folk i tråden heter på riktigt. Man liksom utgår från att Kajsalisa heter Kajsa på riktigt men det kanske du inte alls gör, haha. Miraclee tror jag heter Sofia och Muffe tror jag heter Malin. Är jag helt ute och cyklar?