Muffe80 skrev 2011-01-12 08:32:41 följande:
Godmorgon!
Min bm ville att jag skulle börja äta järntillskott även fast värdena var bra, konstigt?
jag sa att jag inte ville det och behövde då inte göra det förrän värdena sjunker mer ...
Imorse halkade jag och nu har jag ont i huvudet, men det ska väl inte vara fara för barnet men man känner ju hur man spänner magen när man ramlar.
Sen undrade jag om bebis tänkte komma ut imorse, fick nån jätteond sammandragning när ja duschade så jag fick sätta mig ner... läskigt var det!
I dag blir det barnvagnsshopping, Emmaljunga City Cross troligen. vi vill komma fram bra i skog och mark
Hade det inte varit för shoppingen som måste ske idag så hade jag nog stannat hemma från jobbet, är jättehes och känner mig lite seg faktiskt. Rädd att bli sjuk...
Vad skumt..Jag tror faktiskt jag hade precis samma järnvärde som du i måndags men enligt BM skulle jag inte ta extra järntillskott. Men jag hade högt värde på nånting på F som jag inte kommer ihåg vad det var men det hade med blod och järn att göra och det var tydligen bra.
Kul med barnvagn! Har inte kollat än men precis som du vill jag ha nåt för promenader på landet eftersom vi flyttar snart. Hur är det nu...då innebär det att det blir en ganska tung och stadig vagn och inte en lätt liten cityvagn så är enkelt att gå in i bilen typ? Man skulle ju vilja ha allt liksom; stadig och rejäl men ändå lätt och smidig som tar liten plats i bakluckan. Existerar det?