Inlägg från: rontgensyrran |Visa alla inlägg
  • rontgensyrran

Plus igen efter mf/ma

Titta så många vi har blivit flickor :D Tänk att man kan samla ett så stort gäng söta och snälla tjejer :)

• rontgensyrran
    kajsalisa skrev 2010-05-02 18:12:50 följande:
    Visst är det härligt?! Ska blir så spännande att få följa alla fram till bf. Med tanke på att UL om 5 veckor känns långt bort så är ju bf ljusår bort, men ändå...Längtar redan efter att få komma tillbaka till jobbet efter sommarlovet, för då är jag i v 19-20 och kan lugnt berätta (eller inte dölja) för elever och kollegor. 7 veckor kvar till sommarlovet, och alltså 7 veckor av lögner och påhitt om varför man inte dricker. Vi går ofta på after work tillsammans på jobbet så, det blir helt klart en utmaning...
    Härligt med lång sommarlov! Jag har en vecka semester i midsommarveckan sen har jag tre veckor i jul-aug. Varav den 25 juli ska vi till bm och det är under den första semesterveckan. Hoppas under mina tre veckor komma tillbaka rund och fin :)
  • rontgensyrran
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-05-02 19:16:02 följande:
    Har ni alla redan ringt till barnorskan?
    Japp. Samma anlednings som Kajsalisa. Vääääldigt ont om plats, redan fullt men trycker in de som redan går hos dem. Samt att tanken är ju at jag ska göra VUL i v 7-8 och min läjkare jobbar inte fulltid så då är man ju lite begränsad :/

Sen får man väl avboka om det skulle hända nåt...
  • rontgensyrran
    MajMamman08 skrev 2010-05-02 21:58:18 följande:
    Jag hade MF 6 mars och blev sedan gravid direkt utan någon mens emellan!!! är i v 9 idag Hoppas så de går vägen denna gången,men man e ju sjukt orolig hela tiden!!!
    Välkommen hit majmamman skriv upp dig på våran bf lista vettja!

Jag är från Malmö. Fast ursprungligen från jönköping, flyttade hit 02.
  • rontgensyrran
    Bev skrev 2010-05-03 10:21:58 följande:
    Nu är jag här och hälsar på! KUL!!! Önskar er alla lycka till. Nu jäklar ska det gå!
    Härlig att se dig här Bev, detta är våran tur nu och alla andra gravida i tråden :)
  • rontgensyrran

Även jag säter mig på listan över oroliga, jag har ju´haft molkvärk till och från under denna graviditeten men igår hade jag mycket starkare molvärk. Och då inbillar jag mig att jag inte hade sån molvärk förra gången kanske...och då blir jag orolig kanske är det ett mf på gång.

Fyyy på mig att tänka såna negativa tankar!!! ´Jag är gravid och jag ska föda fram detta barnet nån gång i januari!!! Så det så!

• rontgensyrran
    lilla snöflingan skrev 2010-05-04 15:44:22 följande:
    Jag har börjat blöda idag, som i början på en vanlig mesn ungefär. Jag tror att det är slut för denna gången nu, jag har hela tiden känt på mig att något har varit fel. Bara gått och väntat på blodet och nu kom det. Men vi får väl se hur det utvecklar sig...
    usch..inte kul! Lider med dig!
  • rontgensyrran
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-05-05 10:53:26 följande:
    Jag gjorde ett nytt test idag på morgonen, har ju flera liggandes hemma. Sträcket blev starkare än kontrollsträcket, trodde nästan att testet skulle spricka, det är så sjukt skönt att se det!! Ingen tvekan längre jag har en   i min !!!
    Även jag tog ett test på BIM +2 bara för att se :) Idag är man i v 4+4 :D Tiden går iaf även om sakta...
  • rontgensyrran
    rontgensyrran skrev 2010-05-05 10:57:50 följande:
    Även jag tog ett test på BIM +2 bara för att se :) Idag är man i v 4+4 :D Tiden går iaf även om sakta...
    Hahhahaa...underbara mig! Jag tog fel på en dag är ju hela en dag längre, nu helt plötsligt gick tiden väldigt mycket snabbare *asg* Jag är 4+5!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma