Inlägg från: rontgensyrran |Visa alla inlägg
  • rontgensyrran

Plus igen efter mf/ma

Beklagar ditt missfall snöflinga...håller med dig om att det är bättre att få det tidigt! Helst hade man dock undvikt att det blev nåt över huvudtaget.

• rontgensyrran

No Way: Skumt att det skiljer så mycket på uträkningarna. Men fick du inte missfall??? Eller är det vi som fått allt om bakfoten! Hoppas dock på det sista!

• rontgensyrran
    No way skrev 2010-05-05 21:47:35 följande:
    Fick missfall den 24 mars, blödde i två dagar, testade negativt tre dagar efter och plussade nu den 26:e april så har ju lyckats pricka in en ägglossning direkt efter missfallet, hann ej få mens emellan.
    Jaha...jag som hela tiden trodde att det var nu du fått misfall...Men då får du nog räkna med att du hade ÄL 14 dagar innan den 26 april, vad som brukar vara det nbormala om nu den 26 april skulle vart bim dagen. Då kan ju det inte bli v 7+0 redan???
  • rontgensyrran
    maria204 skrev 2010-05-06 17:58:08 följande:
    Jag var på koll idag. Det är ett missfall med största sannolikhet, men får komma på en koll om en vecka för säkerhets skull. Är ganska tom, trött och likgiltig just nu...
    Usch vad trist. Men det måste ju ändå vara nåt hopp, annars hade de ju konstaterat ett missfall med en gång, eller hur? Jag hoppas verkligen att allt är okej med din lille. styrkekram
  • rontgensyrran

Även jag lider med er som blöder! Vi vet alla här inne hur det känns tyvärr.

Idag är jag i v 5+0. Känns bra denna gången faktiskt inte lika orolig denna graviditeten som jag var förra. Nu tar jag det dag för dag och hoppas att det håller sig. :D

• rontgensyrran
    kajsalisa skrev 2010-05-08 13:12:40 följande:
    Hallå alla fina tjejer. Hur går det för er? Hur mår ni? Jag mår bara bra. Extremt trött emellanåt, utmattad nästan, lite ömma bröst, men annars bara fint.
    även jag mår detsamma :)

Tiden går frammåt, hur långt gången är du nu?
  • rontgensyrran
    kajsalisa skrev 2010-05-08 15:04:35 följande:
    Idag är jag på 5+6 om mina uträkningar stämmer. Går in i vecka 7 på måndag. Det var där det gick snett för oss förra gången. Du då Röntgensyrran?
    5+1, så då skiljer det 4 dagar mellan oss :) Förra gången gick det ju snett v 10+0 så det är tyvärr långt dit :/ Fast visserligen hade det väl gått dåligt tidigare men det var då det kom igång.

Tänk att slippa fokusera på ÄL och BIM och sånt och bara fokusera på tiden som går :) Känns väldigt skönt!
  • rontgensyrran
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-05-08 18:35:46 följande:
    Nu är jag tillbaka Jobbade 24 timmar torsdag-fredag, dock 6 timmars jour inräknat men fyyyyyy vilket humör jag hade efter det! Åkte direkt till landet och då blev jag "normal" igen. Har idag haft en riktig slappar dag och det känns så välbehövligt!Inga mer konstiga flytningar hos mig så jag är åter igen cool lugn Fortsatt trevlig helg tjejer!
    Skönt att höra vännen! Tack detsamma! Jag är slöare än slöast...blir inte mycket gjort denna helgen.
  • rontgensyrran

Även mitt stooooora godissug har försvunnit! Skumt! Hoppas detta kan fortsätta i en positivtrend! Var innan idag och kollade på bebiskläder och tänkte faktiskt att jag skulle handla mig ett plag som jag tyckte var söt på lindex....lite tidigt för shopping. Men tyvärr hade den inte kommit in till butik ännu...så det blev en shoppingtur utan en enda kasse. Mycket bra att vara gravid för min plånbok, likadant var det förra gången jag var gravid. Nåt positivt! Pengarna lär behövas när det är dags för bebisen att titta ut.

• rontgensyrran
    kajsalisa skrev 2010-05-09 17:54:31 följande:
    Mmm, vet hur det är. Jag kan vara en riktig shopaholic när jag sätter den sidan till, men det känns ju liksom lite "meningslöst" nu, så förhoppningsvis sparar jag lite pengar...
    Var inne på tradera nyss och fyndade nån fin body där :) Retrostyle! :) 22 kr med frakt helt sjukt billigt. Blir det ingen bebis så är det säkert nån annan som får användning av det + att det är ju inga pengar att snacka om.

Tänkte i slutet av sommaren passa på att fynda nån vinteroverall eftersom vi då vet att det kommer att behövas när födslen är i kalla januari månad.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma