Plus igen efter mf/ma
Beklagar ditt missfall snöflinga...håller med dig om att det är bättre att få det tidigt! Helst hade man dock undvikt att det blev nåt över huvudtaget.
Beklagar ditt missfall snöflinga...håller med dig om att det är bättre att få det tidigt! Helst hade man dock undvikt att det blev nåt över huvudtaget.
No Way: Skumt att det skiljer så mycket på uträkningarna. Men fick du inte missfall??? Eller är det vi som fått allt om bakfoten! Hoppas dock på det sista!
Även jag lider med er som blöder! Vi vet alla här inne hur det känns tyvärr.
Idag är jag i v 5+0. Känns bra denna gången faktiskt inte lika orolig denna graviditeten som jag var förra. Nu tar jag det dag för dag och hoppas att det håller sig. :D
Även mitt stooooora godissug har försvunnit! Skumt! Hoppas detta kan fortsätta i en positivtrend! Var innan idag och kollade på bebiskläder och tänkte faktiskt att jag skulle handla mig ett plag som jag tyckte var söt på lindex....lite tidigt för shopping. Men tyvärr hade den inte kommit in till butik ännu...så det blev en shoppingtur utan en enda kasse. Mycket bra att vara gravid för min plånbok, likadant var det förra gången jag var gravid. Nåt positivt! Pengarna lär behövas när det är dags för bebisen att titta ut.