Inlägg från: rontgensyrran |Visa alla inlägg
  • rontgensyrran

Plus igen efter mf/ma

kajsalisa skrev 2010-05-09 18:41:06 följande:
    Gött med Cypern förresten!! Vi drar till Rom på långweekend på torsdag. Hoppas på lite sol...
    Jag och mannen funderar på att dra dit i sommar då han fyller 30 år, du får gärna tipsa lite om dt när du kommer tillbaka :)
  • rontgensyrran
    Lallan skrev 2010-05-09 18:55:00 följande:
    Jorå, rätt bra kan jag nog säga med rent samvete. Är fullt övertygad om att alla kan lära sig sy bara man har intresse av det och tränar. Sydde klart det andra paret byxor (allt var redan tillklippt) nu när det kom på tal så behöver jag inte tänka på det mer Hoppas ju på att det ska finnas kvar två små där inne på nästa vul.
    Finnas kvar två små där inne????Har du redan vart på VUL? När var det och till den stora frågan, väntar du tvillingar??? Vad kul isf!!! :)
  • rontgensyrran
    Lallan skrev 2010-05-09 19:04:51 följande:
    I tisdags i v6+3 men har hört att det inte är helt ovanligt att den ena tillbakabildas så jag hoppas att båda stannar kvar.
    Häftigt värre!! Slog hjärtat på båda två? Hoppas du får behålla dem bägge! Har du barn sedan innan? Tillabaka bildas låter ju inte så kul, min man skulle också egentligen vart tvilling, berättade svärmor. Men det var väl som du sa att det tillbaka bildades.

Jag längtar så till mitt vul, men det är hela två veckor kvar. Tiden gå sååå långsamt :/
  • rontgensyrran
    Lallan skrev 2010-05-09 19:10:52 följande:
    Ja hjärtat slog på båda Vi har två barn sedan innan och önskade oss en tredje som då inte varit helt lätt att få till men nu trdje gången gillt hoppas jag på en trea och fyra i ett Har bokat ett till vul privat om två veckor för att vara mer säker på om det blir en eller två så jag längtar till dess.
    Men det måste vara en enorm skillnad att vänta två. Har hört att det är mer restrektioner när man är gravid med två. Får man gå tidigare på havandeskap?
  • rontgensyrran

God morgon! Inte en blund i natt och sen nu på morgonen kom illamåendet som ett brev på posten *suck*.

Hur ska det gå att jobba en hel dag samt hem till en jobbarkompis efter jobb. :/

Hoppas det lättar under dagen. Får i mig lite musli och yogurt iaf. Nån mer som börjat må illa???

• rontgensyrran
    Evsi skrev 2010-05-10 10:35:48 följande:
    Hoppar in här.Fick MA i januari i v.19har nu plussat igen, är i v.6 (7)sjukt nervøs øver att få MA igen, sk apå vul på torsdag *längtar*
    Hej och välkommen, skriv gärna in dig på våran BF lista :) Ligger väl nån sida bak i tråden kan jag tänka mig :)
  • rontgensyrran
    Lallan skrev 2010-05-10 11:22:06 följande:
    Jag mår illa och har gjort det ett tag. Juice funkar jättebra att få i sig för att få upp blodsockret så att man kan äta lite mer sedan.
    Kanske är nån sjukdom på g illamåendet kommer och går nu under dagen. Usch vill ju hålla mig frisk!
  • rontgensyrran

God morgon flickor välkommen ni nya! Kajsalisa du får skvallra lite om vad som sas på hälsosamtalet. En annan får ju inte träffa barnmorska som jag sa tidigare i 25 juli :P

Lycka till ni som ska på vul. Enl mina beräkningar ska ju det lilla hjärtat börja slå idag :)

• rontgensyrran
    kajsalisa skrev 2010-05-11 08:01:44 följande:
    Självklart Röntgensyrran. Sitter och väntar på att få komma in i denna stund...
    Ahhhhh...spännande!
  • rontgensyrran
    Så då fixade jag listan åt dig min, så ledsamt! Konstigt att de inte kunde se nåt alls. Även vid en skengraviditet ex så ser man väl men förstorad livmoder och sånt!

Så många tråkiga nyheter från både dig och Evsi , jag hoppas verkligen på snart återseeende! *styrkekramar*

Kul att se att du också MB73 och Missloui hittat hit :) Välkomna.

En annan har jobbar och slitet hela dagen, mår allmänt kasst, ska nog vara sjukskriven resten av veckan och vila upp mig så bebben får lugn och ro växa på sig lite grann :)

September 2010
    MB73 24 september (1a försöket efter MA)

November 2010

Nataliesliv 20 nov (1a försöket efter MF)

December 2010
    Majmamman08, 11 december (1:a försök efter MF)
    Lallan 23 december (ma v11, mf v 14)
    Maria A 78 24 december
    No way 28 december
    Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter 2 MF)
    nyttförsök2010 29 december (1:a försöket efter MF)
    cat79: 30 dec (avbryt.grav v 22 nov-09, MA jan-10)

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    Evsi. 2 januari, (MA i januari så 2a försökete efetr det)
    PåvägMotSyskon 5-6 Januari.
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)
    Smålands jänta i storstaden 7 januari (4:e försöket efter MF)
    toksnippa 9 januari (2:e försöket efter MF)
    Bev 10 januari (3 mf sen okt 2009)
    misslouie 17 januari (5:e fösöket sen MF okt-09)

Lägger in mig i toppen på listan!

{#lang_emotions_gravid}Beräknad förlossning{#lang_emotions_gravid}
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma