Inlägg från: rontgensyrran |Visa alla inlägg
  • rontgensyrran

Plus igen efter mf/ma

Hur lyckades jag med där?? Våran fina lista?! Nån av er söta tjejer som har lust att fixa till den? Vore tacksam för hjälp, är sååå trött!

• rontgensyrran
    MB73 skrev 2010-05-11 22:12:00 följande:
    Listan fixad! Dags att krypa i säng och för lilleman i magen att vakna. Han är kvällsmänniska och drar i gpng med puffar & mnuffar när jag ska sova....men just nu njuter jag bara av att känna honom där inne! Snart är Ni också där!!!NATTI NATTI!
    Låter underbart att få känna en bebis i magen :) Hoppas man får det denna gången :)
  • rontgensyrran
    {#lang_emotions_gravid} Beräknad förlossning {#lang_emotions_gravid}

September 2010
    MB73 24 september (1a försöket efter MA)

November 2010

Nataliesliv 20 nov (1a försöket efter MF)

December 2010
    Majmamman08, 11 december (1:a försök efter MF)
    Lallan 23 december (ma v11, mf v 14)
    Maria A 78 24 december
    No way 28 december
    Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter 2 MF)
    nyttförsök2010 29 december (1:a försöket efter MF)
    cat79: 30 dec (avbryt.grav v 22 nov-09, MA jan-10)

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    PåvägMotSyskon 5-6 Januari.
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)
    Smålands jänta i storstaden 7 januari (4:e försöket efter MF)
    toksnippa 9 januari (2:e försöket efter MF)
    Bev 10 januari (3 mf sen okt 2009)
    misslouie 17 januari (5:e fösöket sen MF okt-09)

Tog bort Evsi igen från listan och hoppas hon kommer snart tillbaka till oss igen.
  • rontgensyrran
    Pyret12 skrev 2010-05-12 12:45:03 följande:
    Hej tjejer!! Kan inte ni hjälpa mig så att jag kommer in på listan, förstår inte hur man gör...Har BF 24 december.Har äntligen börjar må lite illa..ser det som ett gott tecken! Man är glad för alla nya symptom som kommer...
    {#lang_emotions_gravid} Beräknad förlossning {#lang_emotions_gravid}

September 2010
    MB73 24 september (1a försöket efter MA)

November 2010

Nataliesliv 20 nov (1a försöket efter MF)

December 2010
    Majmamman08, 11 december (1:a försök efter MF)
    Lallan 23 december (ma v11, mf v 14)
    Pyret12 24 december
    Maria A 78 24 december
    No way 28 december
    Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter 2 MF)
    nyttförsök2010 29 december (1:a försöket efter MF)
    cat79: 30 dec (avbryt.grav v 22 nov-09, MA jan-10)

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    PåvägMotSyskon 5-6 Januari.
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)
    Smålands jänta i storstaden 7 januari (4:e försöket efter MF)
    toksnippa 9 januari (2:e försöket efter MF)
    Bev 10 januari (3 mf sen okt 2009)
    misslouie 17 januari (5:e fösöket sen MF okt-09)
  • rontgensyrran
    Lallan skrev 2010-05-13 10:30:11 följande:
    Börjar bli orolig för att allt inte är som det ska längre. Har mått alldeles för bra den här veckan tycker jag. Är ju fortfarande bara i v 8 (7+6) och eftersom att dom är två där inne så borde illamåendet hålla i sig längre än normalt. Fram till helgen så mådde jag så dåligt som jag aldrig tidigare mått som gravid och var superdupertrött men inte nu.
    Tror du inte bara illmåendet kommer och går lite grann? När skulle du på nästa koll?

Hur är det med de andra symtomen?? Också försvunna???

Håller tummarna för all är bra med dina små *kram*
  • rontgensyrran
    Lallan skrev 2010-05-13 12:59:04 följande:
    Har en tid den 24:e men det känns så långt bort. Tycker inte att jag känner livmodern lika mycket längre heller. Kan ju vara så att den ena inte längre lever men att den andra finns kvar. Hoppas i alla fall men det är inge kul när man börjar fundera i dom här banorna. Tre mf ska ju vara ovanligt men det är ju tyvärr inte omöjligt.
    Förstår det är jobbigt! Jag tänker också i MA/MF banorna titt som tätt. Jag tar det dag för dag. Jag är glad så länge jag är gravid och kan inte tillåta mig att känna mig på annat sätt än om att jag ska bli mamma i januari.

Hoppas att de båda lever och frodas i din mage. Men är du väldigt orolig åk in på kk-akut och sätt dig och hoppas du får ett vul! Oron är inte bra för dig!

Själv har jag mitt första VUL den 25 maj, så  jag vet att det känns som evigheter dit.
  • rontgensyrran
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-05-13 15:31:37 följande:
    aj aj aj vad min bröstvårtor börjat göra ont nu! bh:n skaver men utan är det ännu värre! klarar inte utan är mest glad över att jag äntligen fått något teckenfrån den lilla i magen!Lallan: är nog ingen fara! det går nog i vågor ska du de! snart mår du nog illa igen!
    Jag håller med dig, det är sjukt, går hemma utan bh, i den mjukast bomullströja man kan tänka sig som är baggy. Det funkar iaf.
  • rontgensyrran
    Lallan skrev 2010-05-13 20:12:40 följande:
    Jag har fått en tid för vul i morgon så då får jag se. Har i princip gett upp hoppet nu men skönt att få veta säkert i morgon så man slipper denna ovisshet.
    Vad bra, hoppas det går bra i morgon! Kram
  • rontgensyrran
    Minmami skrev 2010-05-13 20:20:12 följande:
    Får jag med vara med? Hade ett MA i vecka 9 i mitten av januari och är nu gravid igen och har än så länge BF den 7 januari OM nu allt går bra. Håller med föregående talare att det är svårt att glädjas åt graviditeten nu när det inte gick bra förra gången. Då försvann alla symtom från ena dagen till den andra och när jag gjorde vul en vecka senare hade hjärtat slutat slå. Skulle då varit i v 9. Men men har lagt det bakom mig nu. Ska på vul o inskrivning den 27 maj o hoppas på att allt är bra då. Under tiden får jag gosa med min underbara man och 4-åriga dotter.Lycka till allihopa så hoppas jag att vi alla kommer i mål!!
    Såklart, varmt välkommen till oss. Skriv gärna in dig på BF listan :) Denna gången är det allas våran tur att få en liten :)
  • rontgensyrran
    Lallan skrev 2010-05-14 13:52:17 följande:
    Ingen blev mer förvånad än mig när det visade sig att båda två mår bra där inne Så nu kan jag andas ut till jag börjar nojja igen. Är i alla fall välkommen så fort det är något och det kändes skönt! Tack för alla hållna tummar.
    Härligt lallan! Var som vi trodde! Men snart har du ytterligare ett VUL som kan lugna dig :) Dina småttingar i magen är här för att stanna denna gången! Kram
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma