• acure

Plus igen efter mf/ma

Nej Mimmi!!!! Håller alla tummar att det kommer ett plus om någon dag!!!

• acure

Lisa: skönt med en tur i rullstol så du fick lite frisk luft! :) håller tummarna att du får åka hem och fortsätta vila där istället.

Här har blödningarna slutat. Har inte kommit något sedan i förrgår och jag hoppas att det fortsätter så. Aldrig har en vanligt färgad flytning varit så uppskattad! Haha! Däremot har sammandragningarna fortsatt så jag tar det så lugnt jag kan. Har dock varit uppe och lagat mat och bakat brownies men mer än så blir det inte idag. Mannen är hemma äntligen, även om jag tror att han inte riktigt förstår allvaret i det hela eftersom han blir en aning sur över att jag inte kan hjälpa till så mycket. Förhoppningsvis beror missnöjet på att han själv är förkyld och trött efter intensiva dagar med jobbet. Annars är han världens bästa!

• acure

Mimmi: skit också vad tråkigt att det skulle sluta så!! :( hoppas ni orkar ta nya tag igen även om det känns hopplöst just nu! Vi tänker på er!

• acure

Här har det börjat blöda igen, visserligen gammalt blod men tillräckligt för att jag ska bli nojjig. Kanske ett tecken på att jag var uppe och grejade för mycket igår? :(

• acure

Tack alla fina!
    Ja tack och lov är det bara brunt som kommer ut. Blir det rött igen så ringer jag gyn på en gång!

Lisa: hoppas att det stannar såhär nu till 35+0 så du får åka hem sen.
    Har ni allt färdigt annars med kläder, vagn, bilstol osv? Kram!

• acure

KMW: jobbigt med förvärkar, särskilt om stressande situationer på jobbet får dem att dra igång. Hoppas du kan ta det lite lugnare nu mot slutet.

Dag och natt: den slutna tråden används flitigt, kom in till oss! :)

• acure

Å typiskt! Men skönt att bricanylen verkar fungera! Håller tummarna att du får njuta av helgen hemma och inte på sjukhus! :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma