Hmm det var nåt fel på familjeliv häromkvällen när jag satt och skrev så mitt inlägg kom aldrig upp! Fick kopiera det i väntan på att jag skulle sätta mig här igen!
Har varit och tagit blodtrycket idag, 120/90, och imorgon ska vi till läkaren och förmodligen (hoppas) blir jag sjukskriven då! Men kunde INTE somna när jag gick och lade mig kvart över nio ikväll så nu har jag varit uppe nån timme och försökt bli tröttare. Hade gärna somnat lite tidigare eftersom klockan ringer vid halv sju...
Ja det är inte lång tid kvar nu! Har börjat öva på profylaxandning här hemma nu.
Nån som använt sig av dyktekniken förresten?
Då kan jag uppdatera! Var till läkaren och då var bt 130/95, men idag hos BM var det 125/90, så det ligger där och pendlar. Ska tillbaka på fredag och mäta igen. Har iaf blivit sjukskriven nu fram till förlossningen! Och BM sa idag att hon är ganska säker på att pojken är fixerad nu, åtminstone ruckbar. Känns skönt! V 36+0 idag så nu är det förhoppningsvis inte många veckor kvar...
Och vad skönt att du äntligen fått komma hem Lisa, ja du får verkligen ta det lugnt nu så hon stannar inne mycket längre till!