• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-09-26 14:42:35 följande:
    V 18 idag!! Wiiihooo firar nog med att lägga in en magbild i magbildstråden senare idag
    Grattis gumman till en ny vecka härligt ååh längtar tills jag ser din mage
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Bjornis
    2 barns mamma84: Hehe. Ja så snuskigt var det nog inte. Det var ännu ett härligt "måstesex".
    Sen när kiddot är ute ska vi ha massa snuskigt sex. Ja, det är planen iaf. Haha. Det var ju snart 1,5 år sen jag initierade sex av en annan anledning än bebis. Pinsamt. Tur maken står ut och är lika förvirrad sexuellt just nu som jag.
  • Mabaja

Vad kul det kommer att bli i höst att följa er när ni är så många som är ungefär lika långt gångna! :) och då är ju även ni som inte är lika långt gångna just nu en god bit på väg! :) Kommer bli en spännande höst, vinter och vår! :)

• 3 barns mamma84
    Bjornis skrev 2010-09-26 14:48:47 följande:
    2 barns mamma84: Hehe. Ja så snuskigt var det nog inte. Det var ännu ett härligt "måstesex".
    Sen när kiddot är ute ska vi ha massa snuskigt sex. Ja, det är planen iaf. Haha. Det var ju snart 1,5 år sen jag initierade sex av en annan anledning än bebis. Pinsamt. Tur maken står ut och är lika förvirrad sexuellt just nu som jag.
    Haha ja ''måste ha sex''
    ''äääälskling jag har ägglossning nu ska vi ha sex''
    mannen ''jaha ta av dig byxorna''
    Skrattar så var det här hahahahaha

Nu älskling ta av dig byxorna jag är KÅT hahaha sex vare dag men idag sa vi båda sammtidigt utan att säga någor var detta ''inte sex idag'' haha vi började att skratta men han e förskyldoch jag trött och ont i huvet (lovar)
    Tungan ute

Ja nu får ni älska med varandra lite mer tills det inte går då magen är i vägen och kanske bebisen sen som skriker hahaha
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Cat79
    kajsalisa skrev 2010-09-26 14:00:29 följande:
    Jag har 97 dagar kvar. :)
    Då innebär det 98 dgr för mig Skrattande. Som sagt vi är många runt jul/nyår.
  • Cat79
    kajsalisa skrev 2010-09-26 13:48:39 följande:
    Tack för peppande ord Cat! Skönt att bebben därinne buffar på dig. Jag ligger på soffan och tycker synd om mig själv. Mår superilla... Vet inte om det är magsjuka eller bebisen som orsakar det. Känns misstänkt mycket som magsjuka. Har inte kräkts än, men magen är helt klart i uppror. Urk!!
    Så som du beskriver mådde jag igår? Blev helt utmattad o illamående o fick lägga mig. Krya på dig.
  • rontgensyrran
    Cat79 skrev 2010-09-26 13:44:19 följande:
    Muffe80: Din stackare... Jag tycker definitivt du ska vara hemma nästa vecka så du vilar upp dig. Det är inte farligt för bebisen att du är sjuk, han el hon har det så bra i din mage :) Sänder en krya-på-dig-kram

Mabaja: Snart smäller det....

rontgensyrran: Hoppas du är piggare...samt att det dyker upp en lucka för dig snart för koll.

kajsalisa: du skrev nåt om foglossning och jag är inte så haj på hur det känns.... jag känner ibland av att jag får ont neråt, som mensvärk men än så länge har jag inga krämpor i ryggslut. Som sagt så är det vanligt och du är ju i vecka 27, lång bit på vägen.... Hoppas det känns ok ändå.

Nu ska jag iväg på inredningsparty för första gången, denna höst har det varit även kläd- och smyckeparty.

Kram på er! (vet att jag skrev att jag inte kännt liten så mycket men nu har den tagit igen sig och buffar på - så skönt).
    Tack för din tanke :)  Låter som roliga partyn att åka på. Speciellt inredningspartyt. Var det bra, vad för nåt fannas på det? Härligt att bebis buffar på nu :)
  • rontgensyrran
    kajsalisa skrev 2010-09-26 13:48:39 följande:
    Tack för peppande ord Cat! Skönt att bebben därinne buffar på dig. Jag ligger på soffan och tycker synd om mig själv. Mår superilla... Vet inte om det är magsjuka eller bebisen som orsakar det. Känns misstänkt mycket som magsjuka. Har inte kräkts än, men magen är helt klart i uppror. Urk!!
    Ojdå trist att bli dålig nu. Hoppas du snart mår bättre! Kram på dig!
  • rontgensyrran

102 dagar för mig, snart är jag också nere på två siffrigt!!! :D wooooohooooo..... Undrar verkligen om det kommer att bli den ordningen som bf är i?  Jag hoppas iaf på att jag inte föder mer än 7 dagar före. Jag vill gärna att bebis kommer i januari :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma