Plus igen efter mf/ma
Safireee skrev 2011-02-23 22:23:36 följande:
Vad kul att vi är på samma dag! (22 okt enligt FL, 23 okt enligt många andra sidor, jag hade ÄL 30 januari)! Usch, inget kul när man måste vänta så länge. Jag väntade 10 månader mellan 1a och 2a missfallet och började väl tro att jag var infertil... 
Men nu så!
Känns det annorlunda den här gången då? Jag känner mig annorlunda. Är inte sådär "superduperlycklig och att jag måste njuta varje sekund eftersom det kan vara den sista", utan mer normal som jag var vid första graviditeten. Men sen blir jag nojig då och då ändå. Men försöker tänka positivt. Är lite rädd för att skriva här dock. Vill inte "jinxa" det. Hmm.. vad töntig man är.
Jag kände mig superledsen och deppig förra gången jag var gravid då jag fick MA kände på mig att det skulle gå gel och mycket riktigt. Jag hade noll symtom då och tempen dippade och var på normal nivå. Sedan tig det från mak till februari innan jag blev gravid, trodde också att jag inte kunde få barn helt plötsligt.
Nu känner jag mig rätt så normal i hummöret men visst har jag dagar och stunder då jag undrar varför jag inte känne mer symtom och säker på att det gått åt helvete igen och åsån känsl ahr jag just nu. Kommer deppa ihop totalt flör nu har man ju verkligen ställt in sig på att få bebis i oktober och tänk om det MAsker komma till oktober mörkt och nere och så ingen bebis och skitdeppig och en långa märk höst och vinter framför sig pch så få börja om igen. Jag är ju själv dessutom så jag måste börja med inseminationer igen då.