Plus igen efter mf/ma
KRAMAR TILL DE SOM ÄR OROLIGA FÖR MF.... Ni ska stanna kvar här och det med basta....

Grattis Kajsa lisa på födelsedagen ![]()
Tycker ni jag ska köpa 2 pack clearblue imorgon? Har ju fått plus den 12 feb på ett CB och så ett gravid 3+ på ett CB digital förra fredagen. Är det då motiverat att köpa fler test och testa med? Beslutsångest. Jag menar att test visar ju gravid även om det är ett MA ju så jag blir ju inte klokare på det egntligen och kommer ju bli helt knäpp och knappast lugnare om nu testet, hemska tanke, skulle vara svagare, men samtidigt kanske lugnare av att se ett fett strakt plus på CB med ett starkr blått lodrätt streck som verkligen luser överdrivet gravid så vettet går i min skalle att jag faktuiskt är gravid och inte har ett MA att vänta som jag är så sjukt orolig för.

Jag vet att det är bra med starkare streck och att det betyder att hcg är högre.... men är det egentligen till någon hjälp? Om bebis inte finns längre, kan testet ändå visa starkare.
Nu har jag höjt mina förväntningar igen... kanske inte så smart att ta testet om det nu skulle gå dåligt.
Väntar fortfarande på kommentarer ang. SMURFAR!!!

Tror jag ä rpå väg att bli sjuk. Har ont i höger öra, i halsen/munnen och kroppen och fryser som fasen. Sov dåligt inatt och så hektisk dag på det så nu ska jag sova och hoppas känna mig piggare imorgon.
Natti natti på er.
Jag måste ju vara schizo eller nåt
Jag drömde om Langos
Nåt jag inte ätit på ett halvy decineium minst sagt och knappats ägnat en endast tanke åt på minst lika länge och hur i hela friden namn kan jag då börja drömma om det helt plötsligt!!??
I`m impreesed hur knäppa drömmar man kan få alltså och drömma om saker som Langos, ha ha
Givetvis så vaknade jag och kom fan inte på vd det hette, var helt övbertygad om att det började på G men kom fan inte på det så jag var ju bara tvungen att gå upp och söka runt på nätet
![]()