mallanis skrev 2011-02-24 09:39:04 följande:
Hoppas på att det är bra ändå och bra att du inte har något blod... Jag slutade tempa när jag blev gravid det var för jobbigt att oroa sig för det också tyckte jag... Knasigt det där med MA när jag hade det så kände jag mig hur gravid som helst till v 10 ungefär vid VUL då det konstaterades att det var tillbakabildat kom allt som en chock!
Hade inte heller haft en enda blödning under hela tiden, så jag har inte känt mig så lättad denna graviditet då jag kände precis likadant under den här graviditeten i början =(! Hoppas allt är bra telge!
Jag fortsätter att tempa det känns som jag har koll på läget då för sjunker tempen till icke gravid stadiet då vet jag att det är kört och ett nytt MA väntas att ses på VUL om 13 nervösa dagar, ligger mellan 37,1-37,3 i morgontemp nu och så länge den håller sig där så ska jag väl hoppas att det här går vägen. Inget blod. Trött som bara den och man kan ju hoppas att det beror på graviditet, men beror antagligen på urkass sömn inatt.
Jag förlorade alla symtom runt 4-11 dagar efter mitt plus i april och jag kände på mig från start att det var kört, donatorn berättade först efter mitt MA att han hade gjort 3 andra tjejer gravida med samma utgång som jag och berättade dessutom om fel på huvuden på hans spermier så det var uppenbarligen det som var anledningen till MA försöker jag tänka.
Men jag är ändå orolig och rädd, en gång MA så kan det ju mycket väl ske igen, man kan inte ta nåt för givet och ibland tänker jag ska det ändå gå fel längre gram i graviditeten så kan det lika gärna ske nu så jag slipper gå runt och tro att jag ska bli mamma, för varje dag ökar ju hoppet och jag vill inte bli lurad igen.
Längtan efter liten skrev 2011-02-24 11:46:22 följande:
usch. jag håller tummarna att din känsla är helt fel och att det blir en frisk liten bebis för dig.
Det hoppas jag också att vi alla får, det är vi värda efter allt kämpande.