Safireee skrev 2011-02-23 21:31:21 följande:
Åh, nu börjar jag nästan gråta!

Tack för alla gratulationer och kul att så många kommer ihåg mig! Har verkligen gjort en resa det senaste 1,5 åren genom mycket avundsjuka, bitterhet, längtan och desperation. Jag tror jag landade för cirka 2-3 månader sedan och nu är jag alltså gravid igen efter två tidiga missfall i vecka 4+5 och 5+4 i aug-sept. På fredag går jag över tiden för mitt "senaste" missfall (5+4) och då tror jag att jag kan andas ut lite.
Håller verkligen tummarna stenhårt för att allt går vägen! Jag hoppas och tror att oktober är min månad (båda mina barn).
Sen måste jag bara säga: men gud vad spännande Sofy!
Jag känner igen mig så i det du skriver, jag har ju kämpat på egen hand att få barn i 19 månader och känne rigenom alla dom känslor du nämner.
Jag blev gravid i april 2010 men hann knappt förstå förrän jag fick MA i maj 2010 i v.7+1, jag kände det iofs på mig att nåt var fel, det kändes bara så. Bara några dagar efter jag testat positivt så avtar symtomen.
Nu efter ytterligare 9 långa månader är jag äntligen gravid igen och först den 7 mars har jag gått över datumet då mitt MA skedde då är jag i v.7+1. Vi är beräknade på samma dag men enligt tempsidan så är jag beräknad den 24 oktober och det stämmer bättre än FL uträkning som säger BF 22 oktober.