Smålands jänta i storstaden skrev 2010-10-07 18:08:29 följande:
Röntgen: åter igen tack! Blev så orolig efter att ha pratat med sjuksköterskan i morse, men känns bättre att lyssna på läkaren! Hur mår du nu förresten? Är det bättre?
Idag har jag känt mig väldigt bra :) Har fått massa gjort. Skrivit brev till försäkringskassan där jag beskriver en arbetsdag som jag bifogat tillsammans med min havandeskapsansökan, där min chef *morr* har skrivit att han kan omplacera mig till lättare uppgifter. men i hans beskrivning som är luddig så framgår det endast att jag blir jourfri. Så då har jag slått på stort och beskrivit, det får bära eller brista. Vet ju inte än om jag kommer att kunna återgå till arbetet ännu. Men nu är ansökan skickad iaf!
Sen har jag vart förbi på jobb och snackat lite skit och samtdigt passa på att kopiera samt lämna in mitt sjukintyg till min chef. Skrivit ut lite papper om extrapengar som man kan få från regionskåne som man ska bifoga ledighetsansökan vid uttag av föräldrapenning.
Även fixat fram direkt nummer till läkaren som sjukskrev mig, han skulle ordna med remiss till ultraljud på mina njurar men den har inte kommit in till jobb, kollade det när jag var där inne. Och jag har pratat med någon som skulle be honom ringa mig vilket han inte ha gjort, detta var i måndags. Så nu kan jag ringa honom direkt imorgon istället :)
hahahahaaaa...gud vad jag maler och maler!!!! Märks att jag är sysslolös om dagarna . Måste få utlopp för min sociala sida ;P