Plus igen efter mf/ma
Kl 14 är det dags.
Tänk att man kan använda magen som bord ibland Hahahaha
just nu dricker jag och bara njuterav att snart ta mig ut för att jobbamed trådgården ![]()
I början av mina gravidieter åt jag inte speciellt allsidigt alls. Den enda jag varierade var pålägget på smörgåsarna. I bland var det enbart yougurt. Var dock inte orolig en sekund för bebisen. Jag gick ju trots allt upp i vikt och fick behålla allt utom en endaste gång. Då man ska vara orolig är när man inte får behålla nånting alls som sofy och färnevik har haft det. Men det är ju därför de fått läggas in med dropp och sånt och deras bebisar mår ju trots allt bra :) Så sluta nojja nu Muffe, allt är i sin ordning! :D

Jag säger som Mabaja fota er nu redan. Det är så kul att jämföra och känna hur slank man var egentligen då man tyckte att man såg så pluffsig ut :) På tal om det måste jag ta mig i kragen själv och fota mig idag. Men måste först slänga ihop en potatisgratäng som måste in ugnen innan mannen kommer hem från jobb.
Var med min tjejkompis idag på ett nytt cellprov, det hade visat förändringar på det första som hon tog i v 8 idag var hon v 12+4 så söt liten bebis som låg och viftade hejvillt med armarna. Tänk att de är så välskapta redan så små :) Nästa vecka är det KUB för henne, då kommer hon se mer ordentligt än VUL som hon fick nu :) Jag blir så glad för hennes skull. Hon fick ju också MA inte långt efter mig. Så nu är vi återigen gravida tillsammans. Det skiljer dock 15 veckor på oss. Men det är som vi ville, göra detta tillsammans :D
Mabaja du får lägga till mig med :) Även jag har bilder "osynliga" på min mage. Jag kan lägga till nån om någon är intresserad.
Muffe: jag började nog redan v 6 i förra graviditeten och även om det är lite förknippat med mitt MA och så. Så känns det ändå kul att ha dem för jag gick ju upp typ 5 kilo mellan graviditeterna. Så då får man typ se hur man såg ut innan allt började. I denna graviditetn började jag nog v 7 eller nåt tror jag. Bilderna i mitt bildgalleri är de första. Jag som kände mig stpr och plufsig redan från början anser mig själv nu när jag kollar på bilderna rätt så smal. :) Bilderna från mitt MA har jag dock inte lagt ut.